اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش گچساران خواستار شد

توجه به امور پرورشی دانش‌آموزان در کنار علم‌آموزی

مدیر آموزش و پرورش گچساران با تأکید بر اهمیت توجه به امور پرورشی و اخلاقی دانش‌آموزان گفت: مسائل آموزشی و علم‌آموزی باید در کنار توجه به تربیت دینی، پرورشی و اخلاقی دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرد.

توجه به امور پرورشی دانش‌آموزان در کنار علم‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ظهر امروز به همراه انوشیروان قیطاسی کارشناس مسئول متوسطه اول، علی دستان کارشناس دوره ابتدایی و اورنگ نارکی نماینده امور تربیتی و مشاور جوان این اداره در مجتمع‌های روستایی دیل و آرو حضور یافته و بخش‌های مختلف این مدارس را بازدید و سرکشی کردند.

بخش‌های مختلف ساختمانی، کلاس‌ها و موارد علمی، آموزشی و تربیتی این مدارس در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

سپس نشستی با حضور مدیر، معاونان و معلمان این مجتمع برگزار شد و طی آن پیرامون مشکلات و کمبودهای موجود به بحث و بررسی پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در این جلسه اظهار کرد: تلاش برای کیفیت ‌بخشی تحصیل دانش‌آموزان در همه نقاط شهری و روستایی بسیار دارای اهمیت است.

یدالله مرادی ابراز داشت: باید تلاش کرد تا در کنار علم‌آموزی به دانش‌آموزان هم‌ر‌‌استا و مطابق دستورات دین مبین اسلام، پرورش روحی نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: توجه به مسائل آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان، این آینده سازان میهن اسلامی در کنار توسعه فضاهای آموزشی در مناطق مختلف شهری و روستایی همواره باید مورد توجه معلمان و مربیان مدارس باشد و در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

مرادی یادآور شد: با تلاش و برنامه‌ریزی دقیق زمینه رشد و شکوفایی استعدادها، توانمند‌ی‌ها و ظرفیت‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی بیش از پیش فراهم می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان این‌که ایجاد فضایی شاد و با نشاط برای دانش‌آموزان حتی در دورافتاده‌ترین روستاها نتیجه‌ای درخشان در حوزه‌های مختلف بر جای گذاشته است، ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه کودکان، نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف مردم در زمینه یادگیری مسائل علمی و حوزه‌های مختلف و در هر نقطه از کشور باشند، بهره‌مند هستند.

مرادی از مدیر، معاونان و معلمان این مدرسه خواست تا مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اداره آموزش و پرورش اطلاع داده تا برنامه‌ریزی، تصمیمات و راهکارهای لازم اتخاذ شود.

همچنین در پایان این جلسه از تلاش‌های پرویز صداقت و محمد جواد مصباح دو فرهنگی این منطقه که به درجه بازنشستگی نایل گردیده‌اند با اهدا لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/82001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول