اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اردوگاه شهید کشوری اصفهان:

اردوگاه شهید کشوری ظرفیت پذیرش هیئت‌های ورزشی را دارد

رئیس اردوگاه شهید کشوری اصفهان گفت: با توجه به امکانات بسیار خوبی که در این اردوگاه وجود دارد می‌توانیم میزبان بسیار خوبی برای هیئت‌های ورزشی و مراجعه‌کنندگان باشیم.

اردوگاه شهید کشوری ظرفیت پذیرش هیئت‌های ورزشی را دارد

اصغر اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اردوگاه شهید کشوری می‌تواند میزبان دانش‌آموزان، هیئت‌های ورزشی، سمینارها و همایش‌های مختلف باشد.

وی تصریح کرد: در بخش ورزش این اردوگاه توانسته همکاری خوبی با هیئت‌های ورزشی استان و کشور داشته باشد، زمین‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، استخر، شطرنج، سالن چند منظوره و زمین چمن مصنوعی در این مجموعه وجود دارد که افراد می‌توانند از این زمین‌ها استفاده کنند و به خصوص هیئت ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی محلی که همکاری خوبی را طی چند سال گذشته با آنها داشته‌ایم.

رئیس اردوگاه شهید کشوری اصفهان تاکید کرد: با توجه به امکانات بسیار خوبی که در این اردوگاه وجود دارد می‌توانیم میزبان بسیار خوبی برای هیئت‌های ورزشی و مراجعه‌کنندگان باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به کمبود فضاهای ورزشی هیئت‌های ورزشی استان، آیا این مجموعه امکان در اختیار گذاشتن زمین و امکاناتش را به این هیئت‌های ورزشی دارد یا خیر ادامه داد: امکانات خوبی که در زمینه ورزش در سطح اردوگاه وجود دارد ما پذیرای این هیئت‌های ورزشی متناسب با رشته‌ها هستیم.

اسماعیلی با اشاره به قایقرانی افزود: رشته قایقرانی که در این اردوگاه دایر است بیشتر جنبه تفریحی دارد و با توجه به فضایی که داریم نمی‌توانیم مسابقات این رشته را برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اردوگاه می‌تواند فضایی را برای برگزاری کمپ‌های تیم ملی قرار دهد اضافه کرد: بله به طور مثال به ما پیشنهاد شد که مسابقات نوجوانان در سطح آموزش و پرورش که با کشورهای دیگر برگزار می‌شد را در این اردوگاه برگزار کنیم که با توجه به مشکلاتی که داشتند این مسابقات برگزار نشد اما باید بگویم این اردوگاه آمادگی میزبانی از تیم‌های مختلف ملی را متناسب با امکاناتمان دارد. 

رئیس اردوگاه شهید کشوری اصفهان گفت: دانشجویان پیام نور که از اردوهای این مکان استفاده می‌کردند می‌گفتند محل اسکانشان با هتل‌های سه ستاره برابری می‌کند، استخری هم که در اینجا افتتاح شد به گفته مسئولان این رشته کیفیت بسیار خوبی داشت و رضایت بسیاری از این استخر داشتند.

وی تاکید کرد: به جرات می‌توانم بگویم این اردوگاه در سطح کشور حرف نخست را از لحاظ امکانات می‌زند، نظراتی هم که از مراجعه‌کنندگان به این اردوگاه گرفته‌ایم گویای همین مطلب است.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که برای دانش‌آموزانی که به این مکان مراجعه می‌کنند چه برنامه‌هایی در نظر گرفته می‌شود تاکید کرد: مدارس دوگونه هستند دسته‌ای اردوهای یک روزه برگزار می‌کنند و صبح تا عصر به این اردوگاه مراجعه کرده که هم فعالیت‌های ورزشی و هم فعالیت‌های فرهنگی دارند، جنگ شادی برای آنها برگزار می‌شود و می‌توانند از امکاناتی که در مجموعه است را استفاده کنند.

وی گفت: دسته دیگری از مدارس نیز هستند که اردوهای خود را سه تا چهار روزه برگزار می‌کنند و بیشتر آنها نیز از شهرستان‌های مختلف هستند که این مدارس نیز فعالیت‌های تفریحی و بازدیدی را در این مکان انجام می‌دهند و برخی اردوها نیز در این مکان اردوهای علمی است.

انتهای پیام/63020/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول