اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز خواستار شد

لزوم ارائه راهکارهای عملیاتی از سوی فعالان صنعتی

استاندار البرز گفت: فعالان در عرصه صنعت باید راهکارهای عملیاتی به منظور خروج از وضعیت فعلی خود را ارائه دهند.

لزوم ارائه راهکارهای عملیاتی از سوی فعالان صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، سید طاهر طاهری گفت: در جلسات کارگروه اقتصادی باید از تکرار مشکلات بخش صنعت در بین فعالان این عرصه که خود آلوده به درد مشکلات این حوزه هستند، خودداری کرد.

وی همچنین وقت‌شناسی و حفظ نظم در جلسات را لازمه کار مدیران دانست و تصریح کرد: رعایت زمان در جلسات و توجه به صحبت‌های رئیس جلسه و اعضا امری ضروری است که مدیران باید به منظور رعایت بهره‌وری لازم از جلسات بر آن واقف باشند.

کارگروه‌های اقتصادی باید با خروجی همراه باشد

استاندار البرز در ادامه، ضرورت خروجی مطلوب از برگزاری کارگروه‌های اقتصادی را مهم برشمرد و عنوان کرد: در این جلسات باید از تکرار مسائل و مشکلات دوری کنیم و تصیم نهایی را در قالب مصوبات جهت پیگیری در دستور کار قرار دهیم.

وی بیان کرد: مصوبات شورای گفت‌وگوی استان که اغلب با مصوبات خوبی نیز همراه بوده است را مطالعه کرده‌ام اما این‌که چه میزان به آن‌ها عمل شده است، خود قابل بحث و بررسی است.

نماینده عالی دولت در استان الزام ارائه طرح و ایده از سوی اعضای شورای گفت‌وگو را تنها راهکار خروج از وضعیت فعلی در حوزه اقتصاد ذکر کرد و گفت: در جلسات آینده شورای گفت‌وگوی استان باید هر یک از مدیران درباره برون رفت از مشکلات حوزه خود راهکارهای عملیاتی ارائه دهند تا هر چه سریع‌تر به نتیجه نهایی برسیم.

وی افزود: در این راستا به عنوان نماینده عالی دولت از هیچ تلاشی برای رایزنی با اعضای هیئت دولت دریغ نخواهم داشت.

استاندار البرز در ادامه خطاب به اعضای شورای گفت‌وگوی استان، توسعه متوازن و جذب سرمایه‌گذاران را راهکاری برای رفع مشکلات اقتصادی و حرکت در مسیر اهداف دولت تدبیر و امید ذکر کرد.

وی همچنین به مردم امید داد تا ظرف مدت نه چندان دور بخشی از مسائل و مشکلات استان البرز حل شود.

صدا و سیما توانایی‌‌های البرز را انعکاس دهد

طاهری در ادامه به پتانسیل‌های صدا و سیمای استان نیز اشاره کرد و گفت: ظرفیت رسانه استانی البرز قابلیتی است که صاحبان صنایع و فعالان حوزه اقتصادی می‌توانند به وسیله آن پتانسیل‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

وی افزود: صدا و سیمای استان البرز نیز باید به کمک سرمایه‌گذاران بشتابد و توانایی‌های صنعت و سایر بخش‌ها را از شبکه‌های سراسری مخابره و پخش کند.

تشکیل شورای گفت‌وگوی استان دوشنبه اول هر ماه خواهد بود

استاندار البرز در دیدار با فعالان عرصه صنعت و اقتصاد اعلام کرد: از این پس شورای گفت‌وگوی استان دوشنبه اول هر ماه با حضور اعضا به صورت منظم و مستمر تشکیل خواهد شد تا هر چه سریع‌تر وضعیت صنایع استان سر و سامان بگیرد.

انتهای پیام/2302/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول