اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

انتقال مراکز بازپروری معتادان به خارج از شیراز

فرمانده انتظامی فارس با تأیید معضل معتادان و متکدیان در بافت‌های مرکزی شیراز بر ایجاد مراکز بازپروری در نقطه‌ای دورتر از شهر با همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط تأکید کرد.

انتقال مراکز بازپروری معتادان به خارج از شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، سردار سیروس سجادیان در دیدار شهردار شیراز با بیان اینکه نیروی انتظامی متعلق به مردم و برآمده از دل مردم است، اظهار داشت: لازمه پیشرفت، هماهنگی مسئولان و مدیران برای دستیابی به مدیریت واحد و نیز حرکت جهادی است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و شهرداری در رأس فعالیت‌ها قرار دارند، اضافه کرد: تمام تلاش‌های این دو مجموعه باید در راستای بهبود امور و رفع نیازهای شهروندان، به ویژه آنچه مانند بهبود عبور و مرور، رفع معضلات اجتماعی و ... که نمود بیشتری دارد، باشد.

سجادیان در ادامه با انتقاد از بیتوته برخی شهروندان یا مسافران در رفوژ میانی بلوارها به ویژه در دروازه قرآن، خواستار هماهنگی دو مجموعه شهرداری و پلیس برای برخورد جدی با این موضوع شد.

فرمانده انتظامی فارس با تأیید معضل معتادان و متکدیان در برخی نقاط و به ویژه در بافت‌های مرکزی شهر بر ایجاد مراکز بازپروری در نقطه‌ای دورتر از شهر شیراز با همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط تأکید کرد.

وی با بیان اینکه حرکت حوزه معاونت فرهنگی شهرداری و نیروی انتظامی باید هماهنگ‌تر، کیفی‌تر و سریع‌تر باشد با تأکید بر همگرایی و هم‌افزایی، ابراز داشت: باید در مواردی مانند دیوارنویسی، منازل مبله، فروشندگان اقلام غیرمجاز و غیرفرهنگی، سد معبر، بارفروشان، ساماندهی مشاغل و ... با محوریت شهرداری با حرکت جهادی گام برداشته شود.

شهردار شیراز نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه اکنون نیروی انتظامی دارای جایگاه خوبی در میان شهروندان است، اظهار داشت: اخلاق‌مداری در عملکرد نیروی انتظامی موج می‌زند، اما نباید این موضوع مورد سوء‌استفاده بزهکاران و درصد ناچیزی از افرادی که به دنبال دور زدن قانون هستند، قرار گیرد.

مهندس علیرضا پاک فطرت با اشاره به فعالیت‌های خوب نیروی انتظامی، ابراز داشت: تلاش‌های بسیار خوبی که در چند سال گذشته به ویژه در استان فارس صورت گرفته رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است.

وی با تأکید بر کاربردی بودن کمیته مشترک این دو مجموعه، معاونت‌های اجرایی و خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی و شهردار منطقه مربوطه را برای حضور در جلسات و پیگیری مصوبات معرفی کرد.

انتهای پیام/2448/ع/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول