اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی

همایش عفاف و حجاب با حضور دانش‌آموزان ورامین برگزار شد

همایش عفاف حجاب با حضور جمعی از مسئولان نیروی انتظامی و آموزش و پرورش شهرستان ورامین و دانش‎آموزان دختر منطقه ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد.

همایش عفاف و حجاب با حضور دانش‌آموزان ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز همایش عفاف حجاب با حضور محمد سلیمی معاون فرهنگی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، مجتبی عرب‌عامری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین، جمعی از مسئولان نیروی انتظامی و آموزش و پرورش شهرستان ورامین و دانش‎آموزان دختر منطقه، در سالن کوثر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رجبی از روحانیون نیروی انتظامی شرق استان تهران در ارتباط با بیان ضرورت و اهمیت حجاب و عفاف جامعه پرداخت.

محبوبه پیامی از مدرسین حوزه و دانشگاه مواردی را در ارتباط با نهادینه شدن برنامه عفاف و حجاب، راه‌های توسعه حجاب در جامعه و بکارگیری ابزار نوین آموزشی برای ترغیب نسل جوان به آموزهای دینی ایراد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان ورامین طی سخنانی در این همایش ضمن عرض خیر مقدم حضور مدعوین، از حاضران در جلسه به ویژه فرهنگیان و دانش‎آموزان قدردانی و تشکر کرد.

همایش عفاف و حجاب با حضور دانش‌آموزان مدارس ساره،ابوذر غفاری و بنت‌الهدی برگزار شد.

انتهای پیام/2462/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول