اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان زاهدان

2 پارک به نام 2 شهید در زاهدان نامگذاری می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان گفت: دو پارک در شهرستان زاهدان برای گرامیداشت یاد شهدا، به نام دو شهید در زاهدان نامگذاری می‌شود.

2 پارک به نام 2 شهید در زاهدان نامگذاری می‌شود

حامد صفتگل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت و خاطره آنها نامگذاری اماکن مختلف شهرستان زاهدان به نام مبارک این شهدا یکی از کوچکترین کارهایی است که می‌توان در این زمینه انجام داد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان بیان کرد: در همین راستا، پارک در حال احداث واقع در خیابان البرز 21 را به نام شهید عظیم زارعی و پارک واقع در خیابان خرمشهر 41 زاهدان به نام شهید عیسی راحتی نامگذاری کنیم.

صفتگل در ادامه در خصوص امور انجام شده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید نیز اظهار داشت: این سازمان برای ایجاد محیطی شاد و فرح بخش برای شهروندان به ویژه دانش‌آموزان عزیز و با ایجاد طراحی‌های جدید و متنوع نسبت به کاشت بالغ بر 30هزار بوته  گل در سطح وسیعی از شهر با اولویت اطراف مدارس اقدام کرده که این امر همچنان ادامه دارد و امیدواریم شهروندان گرامی با همکاری خوب خود در ماندگاری بیشتر این امور ما را یاری کنند.

وی ادامه داد: زیباسازی و ایجاد فضای سبز بلوار بهارستان واقع در زیباشهر حدفاصل خیابان دانشگاه تا میدان سربازان گمنام همراه با احداث آبنمای سنگی یکی دیگر از کاهای در دست اقدام این سازمان است که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/75004/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول