اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سازمان سیا نیز به‌رغم تعطیلی دولت، بخشی از کارکنان خود را فرا می‌خواند

در بحبوحه تعطیلی دولت فدرال، سازمان سیا خواستار بازگشت برخی کارکنان خود برای فعالیت‌های حساس و ضروری شده است.

سازمان سیا نیز به‌رغم تعطیلی دولت، بخشی از کارکنان خود را فرا می‌خواند

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از خبرگزاری فرانسه، طبق بیانیه روز سه‌شنبه جان برنان، نیروهایی که سازمان سیا خواستار بازگشت آنها شده، شامل افرادی هستند که برای جمع‌آوری اطلاعات خارجی، تحلیل‌های همه جانبه، عملیات‌های مخفی و فعالیت‌های ضدتروریستی، حضورشان ضروری است.

وی افزود: اگر تعداد کارکنان خود را در سطحِ کاهش یافته‌ی هفته گذشته نگه داریم،‌ امنیت زندگی عمومی و حفاظت از اموال را به مخاطره می‌اندازیم.

بر اساس این گزارش، تعداد کارکنانی که قرار است باز گردند، در این بیانیه ذکر نشده و مدیران هنوز در حال بررسی این موضوع هستند که تحت این طرح، چه کسانی باید فراخوانده شوند. 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده: به علاوه، این دستورالعمل ضمانت کننده این امر نیست که ما می‌توانیم در طول این وقفه، حقوق کارکنان‌مان را بپردازیم.

در این گزارش آمده است: در اقدامی مشابه، پنتاگون نیز روز شنبه اعلام کرد قصد دارد بیشتر کارکنان خود را که به مرخصی رفته‌اند، فرا بخواند.

بعد از اختلاف مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا بر سر تصویب بودجه دولت برای سال مالی 2014 که از اول اکتبر شروع می‌شد، دولت فدرال سه‌شنبه هفته گذشته تعطیل شد که این تعطیلی امروز چهارشنبه وارد نهمین روز خود شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول