اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

انتخاب استانداران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد / استاندار قزوین سریع‌تر انتخاب شود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: با وجود گذشت چهار ماه از انتخاب رئیس جمهور و دو ماه از انتخاب وزرای کابینه شاهد این هستیم که انتخاب استانداران بعضی از استان‌ها در هاله‌ای از ابهام است.

انتخاب استانداران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد / استاندار قزوین سریع‌تر انتخاب شود

داوود محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در مورد تأخیر انتخاب استاندار قزوین، اظهار داشت: همانطور که صبح دیروز در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور نیز اشاره کردم با وجود اینکه چهار ماه از انتخاب رئیس جمهور و دو ماه از انتخاب وزرای کابینه گذشته است اما همچنان شاهد این هستیم که هنوز بعضی از تغییرات به پایان نرسیده است.

وی افزود: با وجود گذشت این زمان شاهد این هستیم که انتخاب استانداران بعضی از استان‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: اشاره به استانداران صرفا به دلیل نقش بی‌بدیل نماینده عالی دولت در چیدمان مدیریتی، پایه‌گذاری بودجه سال 93، سرعت بخشیدن به ضرب‌آهنگ توسعه استان و تشکیل کارگروه‌های تخصصی و اجرایی برای بررسی و برون رفت از تنگناهای معیشتی و تحقق حماسه اقتصادی است.

محمدی خاطرنشان کرد: البته در این رهگذر مهندسی مجدد و بازتعریف سیاست‌های اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها رویکردهای روبنایی ضروری است.

وی در پایان خواستار شد که هرچه سریع‌تر استاندار جدید قزوین تعیین شود و در سمت خود برای پیشبرد امور استان قزوین قرار بگیرد.

انتهای پیام/77007/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول