اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بجنورد:

همه باید استاندار بومی خراسان شمالی را کمک کنیم

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بجنورد بر حمایت و کمک مسئولان و مردم استان از نخستین استاندار بومی خراسان شمالی تاکید کرد.

همه باید استاندار بومی خراسان شمالی را کمک کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالقاسم اکبری عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به هفته ازدواج جوانان گفت: امیدواریم شرایط ازدواج جوانان به گونه‌ای فراهم شود که دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

وی در عین حال بر ازدواج آسان جوانان تاکید کرد و افزود: امروز ازدواج آسان لازمه جامعه اسلامی بوده تا مشکلات در این حوزه برطرف شود.

اکبری قرار گرفتن الگو و سیره ائمه را در ازدواج جوانان مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: با این نگاه بسیاری از مشکلات موجود در مسیر ازدواج جوانان و اختلافات و تنش‌ها برطرف می‌شود.

وی با اشاره به انتصاب نخستین استاندار بومی خراسان شمالی در هفته‌های اخیر گفت: همه باید استاندار بومی خراسان شمالی را کمک کرده تا برنامه‌ها پیش برود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بجنورد انتصاب استاندار بومی برای خراسان شمالی را یک فرصت عنوان کرد و افزود: باید به نحو شایسته از این موقعیت برای توسعه استان و نیروهای بومی استفاده شود.

وی همچنین با برشمردن هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های مختلف گفت: خوشبختانه با حضور پرشور مردم و دستگاه‌ها برنامه‌های خوبی در این راستا به اجرا در آمد.

اکبری با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید نیز از روزهای گذشته آغاز شده است، افزود: از مجموع 168 هزار دانش آموز خراسان شمالی که به کلاس‌های درس روانه شدند، 60 هزار نفر معادل 35 درصد دانش آموزان مربوط به شهرستان بجنورد هستند.

وی بازگشایی دانشگاه‌ها و تحصیل 45 هزار و 600 دانشجو در استان را هم برشمرد و گفت: از این تعداد 31 هزار دانشجو معادل 67 درصد مربوط به بجنورد بوده که در 14 مرکز آموزش عالی تحصیل می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بجنورد هفته نیروی انتظامی را هم به تلاشگران این عرصه تبریک گفت و افزود: امروز نیروی انتظامی نقش مهمی را در مبارزه با مفاسد داشته و برای نظام اسلامی یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود.

وی روز دامپزشکی را هم برشمرد و از فعالان این عرصه به عنوان حافظان گمنام عرصه سلامت یاد کرد.

معاون عمرانی فرمانداری بجنورد هم در این نشست خواستار عضویت و استفاده دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از روزنامه رسمی به عنوان منبع قوانین جدید شد.

سید امین شکری با تاکید بر اینکه به روز بودن مدیران از قوانین کشور یک ضرورت است، اظهار کرد: این مهم باعث جلوگیری از اختلافات در انجام مأموریت و وحدت رویه در کارها و پرهیز از سلیقه‌گی خواهد شد.

وی همچنین به مصوبات حوزه سرمایه گذاری سفر رهبری اشاره کرد و گفت: باید با جدیت در این حوزه دستگاه‌ها ورود کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل بارندگی بر آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با هرگونه حادثه غیر مترقبه هم تاکید کرد.

وی اظهار کرد: شهرداری‌ها، آتش نشانی و راه و شهرسازی شهرستان در این زمینه نقش مهمی را عهده دار هستند.

انتهای پیام/63002/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول