اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خبر داد

اجرای موفقیت‎آمیز «طرح استقبال از مهر» در گرگان

معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: طرح پاکسازی و نظارت مدارس تحت عنوان «طرح استقبال از مهر» در راستای ارتقای فرهنگ عمومی بهداشت در تمام مناطق انجام شد.

اجرای موفقیت‎آمیز «طرح استقبال از مهر» در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مختار زرگرانی عصر امروز در جمع کارکنان شهرداری گرگان، اظهار داشت: این طرح در سال جاری به عنوان طرحی نوین در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری گرگان قرار گرفت و توسط پیمانکاران خدمات شهری و فضای سبز در تمام مناطق به دلیل بهداشت عمومی و استقبال بی‎نظیر اجرا و اقدام شد.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح با هماهنگی مدیرعامل سازمان پارک‌ها در امور فضای سبز از 25 شهریور تا 31 شهریور در تمام مدارس شهرستان گرگان صورت گرفت.

معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: این طرح به منظور نظافت، رفت و روب، جمع‌آوری ضایعات، هرس درختان، کاشت نشا، و شستشوی مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و شهرداری، توسط پرسنل و ادوات شرکت با دو اکیپ خدمات شهری و فضای سبز اقدام شد.  

زرگرانی اذعان داشت: این طرح در سال گذشته نیز برای نخستین‌بار در محدوده ناحیه سه منطقه دو شهرداری انجام شد.

تمامی پارک‎های احداث‎شده قبلی نوسازی و بهسازی شده است

وی تصریح کرد: تقریباً تمامی پارک‎های احداث‎شده قبلی نوسازی و بهسازی شده؛ به گونه‎ای که وسایل بازی کودکان و همچنین کفپوش ایمن جایگزین شرایط غیراستاندارد گذشته شده، همچنین تهیه و تأمین وسایل و امکانات ورزشی مثل میزهای پینگ‎پنگ و در تعدادی از پارک‎ها و وسایل بدنسازی پارکی که باعث رشد چشمگیر استقبال مردم در استفاده از پارک‎های محلی و عمومی شده است و تا پایان شش ماهه اول سال 91 ایمن‎سازی وسایل بازی کودکان و بهسازی تمام پارک‎ها به اتمام رسید.

معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری گرگان به تشریح فعالیت‎های انجام شده در حوزه خدمات شهری پرداخت و اظهار داشت: یکی از فعالیت‎های مهم که به طور روزمره در دید و قضاوت مردم هر شهر است، مجموعه فعالیت‎های خدمات شهری شهرداری است که در این دوره شاهد تحولات قابل توجهی بوده‎ایم.

طرح بزرگ مکانیزه کردن فعالیت‎های خدمات شهری

زرگرانی اضافه کرد: طرح بزرگ مکانیزه کردن فعالیت‎های خدمات شهری شامل جمع‎آوری و حمل زباله، جدول شوی‎ها، جاروها و مخزن شوی‎های مکانیزه، واترجت‎ها و ... واگذاری تدریجی فعالیت‎های خدمات شهری به بخش خصوصی که تاکنون حدود 70 درصد واگذار شده و بالا بردن کیفیت فعالیت‎ها و بهبود مستمر وضعیت هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

وی افزود: طرح بزرگ مکانیزه کردن فعالیت‎های خدمات شهری نیز با هدف ارتقای بهداشت عمومی، نظافت، زیبایی و دور کردن زباله از دسترس حیوانات موذی و بالا بردن سرعت کار و کاهش نیروی انسانی آغاز شد.

خرید 18 دستگاه خودروی جدید حمل زباله در شهرداری گرگان

معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: در این راستا مکانیزه کردن جمع‎آوری زباله با خرید 18 دستگاه خودروی جدید حمل زباله و بیش از 3 هزار مخزن جدید و زیر مخزنی، خرید هفت دستگاه خودروی جدید شامل جارو و جدول‎شوی و مخزن‎شوی مکانیزه، ساخت و بهره‎برداری از خودروهای جدید واترجت و آبپاشی برای نظافت و پاکیزگی و خرید خودروی برف‎روب و نمک‎پاش انجام شد.

زرگرانی، تغییر و احداث مکان جدید و بهداشتی سکوی زباله (دپوی موقت) و احداث سکوی جدید و امکانات بهداشتی مورد نیاز برای جابجایی زباله و همچنین احداث سرویس‎های بهداشتی در محورهای بلوار ناهارخوران (قبل از پاسگاه)، پارک قابوسیه، ضلع شرق بلوار ناهارخوران، بلوار ناهارخوران(جنب نمازخانه)، بلوار ناهارخوران(ضلع شرق) و جنب پارکینگ طبقاتی نعلبندان را نیز از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری در حوزه خدمات شهری عنوان کرد.

انتهای پیام/2307/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول