اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری بام ایران

طرح استقبال از مهر در دماوند آغاز شد

سرپرست شهرداری دماوند از آغاز اجرای طرح استقبال از مهر در این شهر در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

طرح استقبال از مهر در دماوند آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، سیدکمال سادات امروز در جلسه هماهنگی با اعضای طرح استقبال از مهر شهر دماوند اظهار کرد: این طرح به منظور شاداب‏سازی شهر برای استقبال از سال تحصیلی جدید انجام شده و طی آن شرایط شهر جهت بازگشایی مدارس مهیا خواهد شد.

وی گفت: در اجرای این طرح، شست‏وشوی خیابان‏ها و کوچه‏های منتهی به مدارس، رنگ‏آمیزی جداول و دیوارهای شهر و نیز نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در دستور کار قرار دارد.

سادات ادامه داد: گل‏کاری بوستان‏های مجاور و پاک‏سازی جوی‏های مقابل مدارس و نیز رنگ‏آمیزی مجدد خطوط عابر پیاده از جمله برنامه‏های طرح استقبال از مهر در دماوند است.

سرپرست شهرداری دماوند از سالم‏سازی معابر برای تردد دانش‏آموزان به عنوان دیگر برنامه این طرح یاد کرد.

سادات افزود: یکی از مهم‏ترین برنامه‏های طرح استقبال از مهر شهرداری دماوند، ساماندهی سرویس‏های دانش‏آموزی است که با همکاری مدیریت آموزش و پرورش از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و در سال تحصیلی جدید نیز انجام خواهد شد.

وی گفت: طبق توافق صورت گرفته با مدیریت آموزش و پرورش، مدارس متقاضی استفاده از سرویس‏های دانش‏آموزی باید سرویس‏های خود را با هماهنگی سازمان حمل و نقل شهرداری دماوند تأمین کنند که این مهم در سال تحصیلی جاری نیز اجرا خواهد شد.

سرپرست شهرداری دماوند تبلیغات محیطی، تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی، تهیه بسته فرهنگی برای دانش‏آموزان و اهدای گل هم‏زمان با آغاز سال تحصیلی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها دانست که به‌ صورت متمرکز در سطح شهر اجرا می‏شود.

سادات اظهار امیدواری کرد؛ در سایه اجرای طرح استقبال از مهر، شرایط برای بازگشایی مدارس و حضور بانشاط دانش‏آموزان در کلاس‏های درس فراهم شود.

انتهای پیام/2568/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول