اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای کرمان:

کاربران کرمانی دانش سایبری خود را ارتقا دهند

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: کاربران کرمانی دانش سایبری خود را ارتقا دهند.

کاربران کرمانی دانش سایبری خود را ارتقا دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کامبیز اسماعیلی بعد از ظهر امروز در همایش معرفی آسیب‌های فضای مجازی که در اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: پس از تجزیه و تحلیل‌ها در فضای سایبر استان کرمان مشخص شد که آمار جرایم بیشتر در حوزه اقتصادی است.

وی تصریح کرد: جرایم اخلاقی در حوزه اجتماعی پس از جرم‌ها و سرقت‌های اینترنتی بیشترین موردی است که کاربران را مورد آزار قرار می‌دهد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و نداشتن اطلاعات لازم سایت‌های اینترنتی استان کرمان مورد تهاجم هکرهای استان‌های دیگر قرار می‌گیرند که مدیران و دارندگان سایت‌ها برای ارتقای دانش سایبری خود باید تلاش کنند.

اسماعیلی با اشاره به خدمات پلیس فتا در راستای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی دانش سایبری کاربران کرمان، عنوان کرد: برای جلوگیری از حملات سایبری تعامل خوبی با دستگاه‌های اجرایی استان برقرار کردیم.

این مسئول اذعان داشت: تهیه و توزیع بروشورهای مختلف در کنار فعالیت‌های مجازی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای ارتقای دانش سایبری کاربران کرمان صورت گرفته است.

اسماعیلی به برگزاری این همایش در ادامه سایر فعالیت‌های آگاه‌سازی کاربران اشاره کرد و گفت: فعالان فضای IT کرمان به ‌عنوان سفیران فضای مجازی استان هستند که با دعوت از مدیران فضای مجازی این استان سعی شده است تا مطالبی برای یادآوری و انتقال به عوامل با نظارت آنها گوشزد شود.

انتهای پیام/80028/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول