اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در گلستان:

گلستان به نگاه توسعه‎ای نیاز دارد / پرورش نیروی انسانی نیاز اساسی استان است

نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان نیاز به یک نگاه توسعه‎ای و پیشرفت دارد، گفت: یکی از وظایف استاندار گلستان و نیازهای استان توسعه و پیشرفت نیروی انسانی است.

گلستان به نگاه توسعه‎ای نیاز دارد / پرورش نیروی انسانی نیاز اساسی استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از استاندار جدید گلستان در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: انتخاب استاندار جدید که انسانی فرهیخته، باتجربه و اهل همین استان است را به فال نیک می‌گیرم و به همه مردم استان گلستان تبریک عرض می‎کنم.

وی ادامه داد: حسن صادقلو دارای سوابق انقلابی، تدین و سابقه فعالیت در عرصه‎های مختلف در مجلس و قانون‎گذاری و بعضی از وزارتخانه‎ها و در عرصه‎های داخلی و خارجی است.

نگاه توسعه‎ای به گلستان نیاز اساسی است

نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان با بیان اینکه امیداورم این انتخاب برای استان گلستان مبارک باشد. خاطرنشان کرد: استان گلستان به کارهای اساسی نیاز دارد که همراه با نگاه توسعه‎ای باشد.

نورمفیدی افزود: نه اینکه در گذشته کارهایی انجام نشده است ولی امروز استان به یک نگاه توسعه‎ای و پیشرفت در تمام زمینه‎ها نیاز دارد.

وی ادامه داد: امیداوریم که این استاندار با همدلی و همراهی همه مردم با جدیت و پشتیبانی همه بتواند در تمام زمینه‎ها استان گلستان را به جایگاهی که شایسته این استان است برساند.

به توسعه نیروی انسانی توجه شود

نماینده ولی‎فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با تاکید بر توسعه نیروی انسانی در استان تصریح کرد: یکی از وظایف استاندار گلستان توسعه نیروی انسانی است.

نورمفیدی بیان کرد: انتظار می‎رود استاندار گلستان توسعه نیروی انسانی و پرورش آن را مورد توجه قرار دهد.

وی در پایان ابراز داشت: توانمندی‎هایی که در استان از نظر نیروی انسانی وجود دارد باید مورد توجه قرار گیرد و امیدوارم استاندار جدید در این عرصه هم موفق باشد.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول