اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌‌نگاری خبرنگار فارس از استقبال مردم از استاندار جدید گلستان‌

از ‌استقبال سنتی تا ‌غیبت استاندار احمدی‌نژاد در مراسم + تصاویر

قرار بود استاندار جدید گلستان برای آیین استقبال، امروز در محل حوزه علمیه امام خمینی(ره) گرگان حضور یابد که این حضور با یک ساعت تاخیر انجام گرفت.

از ‌استقبال سنتی تا ‌غیبت استاندار احمدی‌نژاد در مراسم + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگانٰ نیروهای مختلفی از جمله نیروهای اصلاح‌طلب در محوطه داخل حوزه علمیه حضور یافتند که برخی از آنان، مدیران و فرمانداران پیشین دولت‎های هاشمی و خاتمی در استان بودند.

حضور مدیرکل میراث فرهنگی گلستان با گروه استقبال سنتی در مراسم

تعدادی از مدیران فعلی دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این مراسم حضور داشتند که از آن جمله می‎توان به مدیر کل میراث فرهنگیٰ صنایع دستی و گردشگری استان اشاره کرد که به همراه یک گروه استقبال سنتی ترکمن در این آیین استقبال حضور داشت.  

استاندار جدید گلستان که به همراه آیت‌الله نورمفیدی وارد محوطه حوزه علمیه شد و مورد استقبال گرم جمع حاضر قرار گرفت.

جمعیت در سالن بزرگ حوزه مستقر شدند و پس از تلاوت آیت کلام ‌الله مجید و صلوات‎های مکرر جلسه آغاز شد.

شعرخوانی  برخی حاضران در بین برنامه استقبال

در این جلسه بازار شعرخوانی در مدح استاندار، نماینده ولی فقیه در گلستان و دولت تدبیر و امید داغ بود و بین فواصل برنامه اشعاری خودجوش از سوی حاضران قرائت می‎شد.

در ابتدای جلسه فردی به نمایندگی از اصلاح طلبان از آیت‎‌الله نور مفیدی به خاطر حمایتشان از گزینه گروه‎های اصلاح‌طلب گلستان تشکر و قدردانی کرد و شعار «نورمفیدی متشکریم متشکریم» نیز توسط جمع حاضر سر داده شد.

در پایان جلسه استاندار گلستان در حالی که جمعیت عازم ترک جلسه به خاطر پایان سخنان وی بودند از نماینده مقام معظم رهبری در گلستان خواست تا با دعایی بدرقه راه وی در مسئولیت جدیدش باشد.

بازار بوسه و تبریک با استاندار جدید گلستان داغ بود و مثل همیشه ازدحام افراد و هجوم برای گفتن تبریک موجب شد تا محافظان استاندار برای کنترل اوضاع با مشکل مواجه شوند.

حضور استاندار و نماینده ولی فقیه  در گلستان بر مزار شهدای  گرگان

پس از این استقبال برخی از افراد به همراه استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در استان عازم امامزاده عبدالله گرگان شده و بر سر مزار شهدای مجلس و هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند.

این پایان استقبال از استاندار جدید گلستان بود که با حضور استاندار گلستان در منزل آیت‌الله نورمفیدی آغاز شده بود.

استقرار استاندار گلستان از چهارشنبه در محل استانداری گلستان

قرار بود استاندار گلستان پس از مراسم در استانداری گلستان حضور یابد که با توجه به طولانی شدن برنامه امروز این حضور به فردا چهارشنبه موکول شد.

امیدواریم این بدرقه خوش، شروعی خوش برای استانی باشد که با وجود همه مزیت‌ها و قابلیت‎هایش هنوز از محرومیت نسبی در بسیاری از شاخص‎های توسعه رنج می‎برد.

در عصر یکشنبه این هفته، هیئت دولت به پیشنهاد وزارت کشور و موافقت هیئت وزیران حسن صادقلو را به عنوان هفتمین استاندار گلستان انتخاب  کرد.

استان گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول