اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال سیاسی در گلستان:

شأن استاندار جدید گلستان فراتر از دسته‎بندی‎های سیاسی است

مسئول هماهنگی ستادهای شهرستانی روحانی در استان گلستان گفت: شأن شخصیت استاندار گلستان به عنوان یک نیروی معتدل و اصلاح طلب فراتر از دسته‌بندی‎های جناحی و سیاسی است.

شأن استاندار جدید گلستان فراتر از دسته‎بندی‎های سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یوسفعلی رستمانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: ایشان به عنوان نماینده عالی دولت با نگاهی فراجناحی، سرباز انقلاب و نظام، تابع منویات مقام معظم رهبری و مجری سیاست‎های دولت تدبیر و امید است.

* وفاق ارزشمند نیروهای معتدل و نمایندگان مجلس حول محور نماینده ولی‌فقیه در گلستان

وی تاکید کرد: منتسب کردن استاندار جدید و بومی گلستان به هر حزب، گروه یا دسته‌بندی خاص، ظلم به شخصیت فرهیخته ایشان است.

دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) در استان با تبریک انتصاب حسن صادقلو به عنوان استاندار گلستان خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‎کنیم که این انتخاب در سایه تعامل همه نیروهای معتدل و اصلاح طلب و پیرو تفاهم و همراهی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان حاصل شده است.

* نیروهای معتدل بدون هیچ چشم‎داشتی آماده همکاری با استاندار جدید هستند

رستمانی تصریح کرد: این وفاق ارزشمند را باید به فال نیک گرفت و انتظار می‎رود این وفاق و همدلی، سرآغاز بزرگ و مبارکی برای برداشتن گام‎های بزرگ‌تر برای توسعه استان باشد.

وی ادامه داد: حامیان دکتر روحانی اعم از نیروهای معتدل و اصلاح‎طلب بدون هیچ توقع و چشمداشتی حاضر به هرگونه تعامل و همکاری برای موفقیت استاندار جدید در مسیر اجرای برنامه‎های دولت تدبیر و امید برای رشد و اعتلای استان محروم گلستان هستند.

 * نقش پدرانه استاندار در افزایش همدلی بین نیروهای معتدل گلستان

رستمانی با اشاره به جایگاه استاندار در رشد و توسعه منطقه اضافه کرد: این جایگاه نقش وی را به عنوان پدر همه سلیقه‌های سیاسی برای افزایش وفاق و همدلی بین تمامی نیروهای توانمند استان افزایش می‎دهد. 

وی یادآور شد: البته همانطور که رئیس جمهور منتخب پیش از این اشاره کرده‎ است بی‎بلیط‎‎‎ها قطعا در این برنامه جایی نخواهند داشت و باید همانگونه که اتوبوسی آمدند به جایگاه سابقشان بازگردند.

استان گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول