اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گرگان:

معیارهای نماینده ولی فقیه در انتخاب استاندار گلستان لحاظ شد

امام جمعه موقت گرگان گفت: در انتخاب حسن صادقلو به عنوان استاندار جدید گلستان، ملاک و معیارهای مدنظر نماینده ولی فقیه در استان لحاظ شد.

معیارهای نماینده ولی فقیه در انتخاب استاندار گلستان لحاظ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام محمد قاسم لیوانی بعد از ظهر امروز در جمع استقبال‎کنندگان پرشور از استاندار جدید گلستان در حوزه علمیه امام خمینی گرگان اظهار داشت: این درخواست گروه‎های مختلف استان بود که تاکید داشتند، نماینده مقام معظم رهبری باید حتما در این مورد اظهارنظر کند.

تاکید آیت‎الله نورمفیدی بر تفاهم گروه‌های سیاسی گلستان بر یک گزینه

وی خاطرنشان کرد: آیت‎الله نورمفیدی نیز زمانی که گزینه‎های مختلفی مطرح شدند، تاکید کرد گروه‌های سیاسی حامی دولت در استان کنار هم بنشینند و روی یک نفر توافق کنند و ایشان با توجه به ملاک‎های مبنایی این گزینه را حمایت می‎کنند. 

لیوانی ادامه داد: نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان نیز در مذاکرات گروه‎ها حضور داشتند و بدون هیچ‌گونه دخالتی تنها بر ملاک‎ها و معیارهای ایشان تاکید داشتند.

توانمندی و آشنایی با گلستان مهمترین ملاک‌های مدنظر نماینده ولی فقیه در گلستان

به گفته وی، ملاک‎های مورد نظر آیت‎الله نورمفیدی برای انتخاب استاندار، توانمندی و سابقه اجرایی، آشنایی با استان و شرایط اجتماعی و فرهنگی آن بود و البته گروه‌های مختلف استان نیز باید بر انتخاب این فرد اشتراک نظر داشته باشند.

تاکید بر پیگیری و حل موضوع پتروشیمی در گلستان

خطیب جمعه موقت گرگان خاطرنشان کرد: گلستان با داشتن اقوام مختلف و ظرفیت‎های بالقوه در عرصه گردشگری می‎تواند تحت یک مدیریت توانمند، طعم توسعه را بچشد و از شرایط کنونی خارج شود.

لیوانی با تبریک انتصاب استاندار جدید گلستان تصریح کرد: احساسات پاک نسبت به انتخاب استاندار جدید در گلستان امیدی ایجاد کرده که امید است با همکاری همه دوستان و توانمندی‎های استان در عرصه کشاورزی، صنعت، گردشگری، معدن و... بتوانیم گستره این امید را در پیشرفت گلستان معنا ببخشیم.

وی با اشاره به موضوع پتروشیمی، از استاندار گلستان خواست تا این موضوع را که سال‌ها است دچار توقف شده به سرانجام برساند.

تاکید بر توسعه ظرفیت‎های گردشگری گلستان به ویژه آشوراده

لیوانی به ظرفیت‎های گردشگری استان به ویژه جزیره آشوراده اشاره کرد و خواستار توسعه این ظرفیت بی‎نظیر گردشگری در گلستان شد.

وی در پایان با آرزوی توفیق برای استاندار جدید ابراز امیدواری کرد: با توسعه این جزیره، و حضور گردشگران داخلی و خارجی، گلستان شاهد رونق و آبادانی باشد.

عصر یکشنبه گذشته، هیئت دولت به پیشنهاد وزارت کشور و موافقت هیئت وزیران حسن صادقلو را به عنوان هفتمین استاندار گلستان انتخاب کرد.

استان گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول