اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خبر داد

ارائه خدمات رفاهی مناطق مختلف کشور به کارگران آذربایجان غربی

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: خدمات رفاهی و گردشگری در مناطق مختلف کشور به کارگران ارائه می‌شود، تا آنها نیز از مناطق دیدنی ایران اسلامی بازدید کنند.

ارائه خدمات رفاهی مناطق مختلف کشور به کارگران آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اسلام صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه، اظهار داشت: جامعه کارگری برای در امان ماندن از فرسایش تدریجی روح و سبک‌بار شدن به سیر و سفر نیاز دارند.

وی با اشاره به اینکه خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در مناطق مختلف کشورمان هتل و استراحتگاه دارد، اضافه کرد: در جاهایی که خانه کارگر استراحتگاه ندارد، با مهمانسراها و استراحتگاه‌های دیگر قرارداد منعقد شده است، تا با اعمال تخفیف خدمات ارائه دهند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه  مهمانسراها و استراحتگاه‌های خانه کارگر و هتل‌های طرف قرارداد 20 تا 80 درصد تخفیف می‌دهند، اضافه کرد: در شهرستان‌های مشهد، اصفهان، شیراز، سرعین، تبریز، یزد، بندرعباس، شهرستان‌های شمال کشور چندین هتل برای ارائه خدمات به جامعه هدف خانه کارگر آماده هستند.

وی با اشاره به اینکه کارگران برای استفاده از این خدمات باید به خانه کارگر برای دریافت معرفی‌نامه مراجعه کنند، اضافه کرد: برای رزرو اینترنتی سوئیت هتل اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

صادقی به احداث یک مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی در ارومیه اشاره کرد و افزود: چنانچه این پروژه با اهتمام مسئولان کلنگ‌زنی شده و به مرحله بهره‌برداری برسد ‌در این استان نیز می‌توان کارگران مناطق مختلف کشور را میزبانی کرد.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول