اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی کرمانشاه مطرح کرد

طرح مراقبان گامی بلند برای توانمندسازی معلولان و سالمندان

معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: برگزاری طرح مراقبان آموزش دیده در منزل موجب توانمندسازی معلولان و سالمندان می‌شود.

طرح مراقبان گامی بلند برای توانمندسازی معلولان و سالمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رسول اکبرزاده صبح امروز در کارگاه آموزشی مراقبان آموزش دیده در منزل اظهار داشت: هدف از برگزاری این طرح در استان کرمانشاه، توجه به اصل توانمندی معلولان و همچنین کاهش بار مضاعف بر روی مراکز غیردولتی است.

وی افزود: از آن‌جا که اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه متولی اصلی موضوع طرح توانبخشی است، با این کار معلولان و سالمندان در جامعه دیده و شنیده می‌شوند.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت زمان و عوض شدن تفکرها، دیدگاه‌هایی وجود دارد که معتقد است باید معلولان در خانه نگهداری شوند تا بتوانند با حداقل پتانسیل حداکثر استفاده را از زمان در خانه ببرند.

معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه تعداد مراکز نگهداری سالمندان، بیماران ذهنی و اعصاب و روان در استان کرمانشاه را زیاد عنوان کرد.

اکبرزاده تصریح کرد: با وجود این مراکز هنوز افرادی هستند که به‌دلیل اعتقادات مذهبی، معلولان و سالمندان را در منزل نگهداری می‌کنند.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول