اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه اعلام کرد

اجرای طرح مراقبان آموزش دیده در کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از اجرای طرح مراقبان آموزش دیده در منزل با هدف ارائه خدمات توانبخشی به معلولان بیمار و سالمندان خبر داد.

اجرای طرح مراقبان آموزش دیده در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا میرزائیان صبح امروز در کارگاه آموزشی اجرای مراقبان آموزش دیده در منزل هدف از برگزاری این طرح را ارائه خدمات توانبخشی به معلولان بیمار و سالمندانی دانست که نیازمند گرفتن خدمات توانبخشی هستند، اما امکان حضور در مراکز نگهداری و شبانه‌روزی را ندارند.

میرزائیان اظهار داشت: ارتقای سطح آگاهی و سلامت جسمی و روانی معلولان و خانواده‌های آنان نیز از مسائل مهم این طرح است.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، این طرح ابتدا به‌صورت پایلوت در 10 استان کشور اجرا شد و در حال حاضر در سایر استان‌هایی که آمادگی خود را برای اجرای آن اعلام کرده‌اند، برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه با آموزش کامل مفاهیم علمی و عملی توانبخشی به مراقبان، شرط لازم برای انتخاب این افراد را گذراندن دوره مذکور و شرکت و قبولی در آموزش نهایی تلقی می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: مراقبان با ورود به منازل مددجویان، خدمات قابل انتظاری را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول