اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین:

فعالیت‌های حرفه‌آموزی زندانیان قزوین توسعه می‌یابد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین در بازدید از زندان مرکزی گفت: فعالیت‌های حرفه‌آموزی زندانیان در استان قزوین توسعه می‌یابد.

فعالیت‌های حرفه‌آموزی زندانیان قزوین توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان قزوین سیدمحمد حسینی در حاشیه این بازدید گفت: قالب فعالیت‌های صورت گرفته در زندان، همه زندانیان را تحت تأثیر قرار داده و نشان می‌دهد برنامه‌ریزی اصلاحی و تربیتی با زوایای مختلف طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه شاهد هستیم استفاده از روش‌های علمی از جمله موضوعات مهم روان‌شناسی و مددکاری اجتماعی و راه‌اندازی سراهای سلامت موجب رشد قابل قبولی در شخصیت مددجویان شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: حرفه‌آموزی زندانیان نیز از مهم‌ترین دغدغه‌های مسؤلان این دو نهاد است که امیدواریم با توسعه و ترویج مهارت‌آموزی در بین زندانیان زمینه‌های اشتغال برای آنها فراهم شود.

این مسئول تأکید کرد: اشتغال زندانیان به یک کار درآمد‌زا علاوه بر تأمین منبع درآمدی برای خانواده، نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

حسینی اعلام کرد: اشتغال و حرفه‌آموزی نقش مهمی در کاهش فشارهای روحی و روانی زندانیان دارد و این مرکز تمام تلاش خود را برای گسترش برگزاری دوره‌های حرفه‌آموزی زندانیان به کار خواهد بست.

وی تصریح کرد: برنامه‌های شغلی زندانیان نشان می‌دهد افکار پریشان و پرتنش از آنها دور شده و روابط اجتماعی مثبت و سالم‌تری برجا گذاشته است.

در ادامه رئیس زندان مرکزی قزوین به تشریح نقش مؤثر برنامه‌های حرفه‌آموزی زندانیان اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان با توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای میسر خواهد شد.

رمضانی اذعان داشت: هدف اصلی در فرآیند حرفه‌آموزی زندانیان ایجاد زمینه مناسب برای اشتغال پایدار و کسب درآمد سالم و حلال است.

انتهای پیام/2667/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول