اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان:

60 هزار زندانی مشغول کار و تولید هستند

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: 60 هزار زندانی در ایران پس از فراگیری آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف در حال تلاش، کار و تولید هستند.

60 هزار زندانی مشغول کار و تولید هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رحیم مطهرنژاد شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح مجموعه تفریحی و توریستی پروانه‌ها وابسته به بنیاد تعاون زندانیان در جاده هفت باغ علوی اظهار داشت: زندانیان 200 رشته فنی و حرفه‌ای را توسط بنیاد تعاون زندانیان فرا می‌گیرند.

وی ابراز داشت: 60 هزار زندانی در ایران پس از فراگیری آموزش‌های لازم در حال تلاش، کار و تولید هستند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان عنوان کرد: مجموعه تفریحی و توریستی پروانه‌ها با همکاری مؤثر مددجویان استان کرمان طراحی و اجرا شده است.

مطهرنژاد با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های بنیاد تعاون زندانیان تولید ثروت برای زندانیان و خانواده آنها است، تصریح کرد: توسعه حرفه‌آموزی و رسیدگی به خانواده زندانیان در دستور کار قرار دارد و تمام دستگاه‌ها باید برای رسیدن به این هدف ما را یاری کنند.

وی با بیان اینکه مجموعه تفریحی و توریستی پروانه‌ها برای برگزاری جشن‌های ازدواج آمادگی دارد، افزود: محیط خانوادگی و بدون دخانیات در این مجموعه تفریحی و توریستی ایجاد می‌شود تا خانواده‌های کرمانی محیطی امن برای پذیرایی گرم و صمیمانه داشته باشند.

این مسئول عنوان کرد: زندانیان در 18 هزار هکتار زمین مشغول کار و تولید هستند و 50 درصد درآمد آنها به خانواده‌ها داده می‌شود و 25 درصد در اختیار خودشان قرار می‌گیرد، 20 درصد هم برای آنها پس‌انداز می‌شود و پنج درصد باقی‌مانده هم هزینه بیمه مددجو است.

مطهرنژاد اذعان داشت: اگر بخواهیم بازگشت پایدار به جامعه برای زندانیان رقم بزنیم باید برای آنها فرصت شغلی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/80019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول