اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی آبپخش:

داشتن مجوز صنفی برای واحدهای بسته‌بندی خرما الزامی است

رئیس مجمع امور صنفی آبپخش گفت: داشتن مجوز صنفی برای واحدهای بسته‌بندی خرما الزامی است و مسئولان این واحدها باید نسبت به دریافت مجوز صنفی مربوطه اقدام کنند.

داشتن مجوز صنفی برای واحدهای بسته‌بندی خرما الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، امید توکلیان شامگاه دوشنبه در نشست شورای بهداشتی آبپخش اظهار داشت: تلاش برای افزایش سطح رفاه و رضایت مردم مسئله مهمی است که همه مسئولان در چارچوب وظایف خود باید به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: نظارت بر وضعیت بازار و کنترل بازار از مسائل مهمی است که به ارتقای سطح رفاهی جامعه کمک می‌کند و مجامع امور صنفی با جدیت به آن توجه دارند.

رئیس مجمع امور صنفی آبپخش خاطرنشان کرد: نظارت بر واحدهای صنفی و ساماندهی اصناف از رویکردهای مهمی است که به آن توجه داریم و در سال‌های اخیر اقدامات وسیعی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

توکلیان بیان داشت: در حوزه نظارت بر بازار مجمع امور صنفی اختیارات وسیعی دارد و آمادگی خود برای همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسائل مربوط به اصناف را اعلام می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ارتقای سطح سلامت جامعه مساله مهمی است که همگان باید به آن توجه داشته باشیم و مجمع امور صنفی آماده هرگونه همکاری با مسئولان بهداشتی آبپخش به‌منظور توسعه شاخص‌های بهداشتی و سلامت در حوزه اصناف است.

این مسئول اذعان داشت: مسئولان بهداشتی آبپخش واحدهای صنفی که در زمینه بهداشتی تخلف داشته‌اند را به مجمع امور صنفی معرفی کنند تا تذکرات لازم را به این واحدها بدهیم و در صورت تکرار مشکل با آنها برخورد لازم را داشته باشیم.

رئیس مجمع امور صنفی آبپخش عنوان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحدهای صنفی در مرحله اول به ایشان تذکر می‌دهیم و در صورت بی‌توجهی به تذکر مسئولان مجمع امور صنفی پس از 10 روز اقدام به پلمپ واحد صنفی متخلف می‌کنیم.

توکلیان بیان داشت: مسئولان بهداشتی آبپخش تمامی واحدهای بسته‌بندی خرما را به مجمع امور صنفی معرفی کنند تا مشکلات بهداشتی آنها را بررسی کنیم و در رفع این مشکلات به مسئولان بهداشتی آبپخش کمک کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تمامی واحدهای سنتی و صنعتی بسته‌بندی خرما باید نسبت به دریافت مجوز فعالیت اقدام کنند، متذکر شد: رسیدگی به وضعیت واحدهای بسته‌بندی خرمای فاقد مجوز از مسائل مهمی است که به نظارت بر وضعیت بهداشتی این اماکن کمک می‌کند.

توکلیان در پایان ابراز کرد: آماده همکاری با مسئولان بهداشتی آبژخش به‌منظور نظارت بر واحدها توزیع مواد غذایی، مواد لبنی و خشکبار هستیم و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول