اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه خواهران البرز معرفی شد

حجت‌الاسلام ابوالفضل بنی‌احمدی مسئولیت حوزه علمیه خواهران البرز را بر عهده گرفت.

مدیر حوزه علمیه خواهران البرز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل بنی‌احمدی، مدیر جدید حوزه‌‌های علمیه خواهران استان البرز و مدیر‌کل اوقاف استان البرز با اشاره به برنامه‌های کاری خود در این دو حوزه گفت: برای این برنامه‌ها در دو بخش بلند‌مدت و کوتاه‌مدت دسته‌بندی شده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی و همفکری مدیران حوزه‌های علمیه این برنامه‌ها اجرایی شوند.

وی در ادامه با تأکید بر ایجاد اتاق فکر با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان البرز افزود: ایجاد کارگروه‌ها در بخش‌های مختلف، نیازسنجی نیاز‌های مخاطبان برنامه‌های فرهنگی به ویژه در استان البرز و بالاخص در شهر کرج، ارائه آموزش‌های متنوع به‌صورت فوق‌برنامه و خارج از دروس حوزه برای آحاد مردم که متولی آن می‌تواند حوزه علمیه باشد‌، ضروری است.

بنی‌احمدی خاطر‌نشان کرد: با وجود این‌که سنگینی بار این مسئولیت بسیار خطیر است اما از آن جایی‌ که بنده خود را سرباز امام زمان(عج) می‌دانم، احساس تکلیف کردم و گفتم که بایستی خدمتگذار این دستگاه بمانم و هر چند که مشکلاتی بر سر راه وجود دارد‌ اما به همت مسئولان مشکلات برطرف می‌شود و توفیق به‌دست می‌آید.

مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران استان البرز در پایان با تشکر از حسن‌نظر اساتید خود در حوزه علمیه قم گفت: از حسن‌نظر دوستان و اساتید خود در حوزه علمیه قم تشکر می‌کنم و امیدوارم که خداوند توفیق خدمتگذاری را به ما عطا بفرماید.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ایمانی مدیر سابق حوزه‌های علمیه خواهران استان البرز نیز گفت: خدا را شاکریم که توفیق خدمتگذاری در نظام اسلامی را به ما عطا فرمود و در این زمان بنده صرفاً به جهت مشغله کاری و رسیدگی بیشتر به امور حوزه علمیه‌ای که در ساوجبلاغ تحت نظارت اینجانب است، از این مسند کناره‌گیری می‌کنم و آرزوی توفیقات هر چه بیشتر را برای دوستان عزیزم از خداوند متعال خواستارم. 

انتهای پیام/2302/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول