اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در دانشگاه پیام‌نور مازندران:

دستگاه‌های اداری تحقیقات‌شان را با کمک دانشجویان انجام دهند

مدیر امور اداری واحد شاهد و ایثارگران دانشگاه پیام‌نور مازندران با بیان اینکه واحدهای پیام‌نور ‌کانون توسعه بومی ‌هستند، گفت: روسای ادارات منطقه سعی کنند تحقیقات‌شان را در داخل دانشگاه با کمک دانشجویان انجام دهند.

دستگاه‌های اداری تحقیقات‌شان را با کمک دانشجویان انجام دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، محمدباقر منعمی عصر امروز در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور واحد بهنمیر با گرامیداشت یاد و خاطر 144 شهید منطقه بهنمیر اظهار داشت: افتخارم این است که خادم خانواده‌های شهدا در دانشگاه پیام نور هستم.

وی با تقدیر از نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان بابلسر اذعان داشت: این دانشگاه در بدو تاسیس با کمترین امکانات راه‌اندازی شد اما با حمایت مسئولان امروز شاهد رشد چشمگیری در این دانشگاه هستیم.

منعمی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور مازندران با بیش از 50 هزار دانشجو و 650 پرسنل اعم از مالی و اداری در حال خدمتگزاری در بخش‌های مختلف است.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور مازندران حدود 99 رشته محل در مقطع کارشناسی و 18 رشته در مقطع  کارشناسی ارشد در 18 مرکز و واحد دانشگاهی در حال خدمت‌رسانی است.

مدیر امور اداری واحد شاهد و ایثارگران دانشگاه پیام‌نور مازندران ادامه داد: همچنین این دانشگاه در سطح استان متشکل از 75 تشکل سیاسی در مراکز و واحدها اعم از بسیج دانشجویی، کانون و هیئت‌های علمی، فرهنگی و تشکل‌های دینی است.

این مسئول در ادامه خطاب به دانشجویان عنوان کرد: شما در دانشگاهی تحصیل می‌کنید که بر اساس اعلام پایگاه جهانی ویو متریک، دانشگاه پیام‌نور با انتشار یک‌هزار و 500 مقاله «آی اس آی» و «آی اس سی» به رتبه هشتم در میان دانشگاه‌های جامع کشور دست یافت.

منعمی ارائه چاپ 188 مقاله در نشریات، ارائه 282 مقاله در همایش‌ها، انتشار 26 جلد کتاب و انتشار 52 مورد طرح پژوهشی از سوی اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه را از دیگر افتخارات این دانشگاه در سال جاری برشمرد.

وی در ادامه با طرح شعاری از سوی موحدمنش رئیس دانشگاه پیام نور مازندران عنوان کرد: شعار موحدمنش رئیس دانشگاه پیام نور مازندران در سال جاری این است که کلیه روسا و کارکنان مراکز و واحدهای دانشگاهی موظفند در چارچوب قوانین و مقررات با برخورد مناسب در خدمت دانشجویان باشند.

مدیر امور اداری واحد شاهد و ایثارگران دانشگاه پیام نور مازندران همچنین اظهار داشت: شما دانشجویان باید به این باور برسید که امروز فصل جدیدی در زندگی شما باز شده است پس سعی کنید دانشی توام با تحقیق و پژوهش به جامعه ارائه دهید.

این مسئول با بیان اینکه واحدهای پیام‌نور ‌کانون توسعه بومی مناطق ‌هستند، اضافه کرد: روسای ادارات منطقه سعی کنند تحقیقاتشان را در داخل دانشگاه با کمک دانشجویان انجام دهند.

به گزارش فارس، در پایان منعمی مدیر امور اداری واحد شاهد و ایثارگران دانشگاه پیام نور مازندران به عنوان یکی از اعضای خیرین بخش بهنمیر هزینه تحصیل یکی از دانشجویان نیازمند را با هزینه شخصی تقبل کرده است.

انتهای پیام/86010/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول