اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد

آمادگی آموزش و پرورش در اجرای هدف‌گذاری فرهنگی ناجا

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش و پرورش در اجرای هدف‌گذاری فرهنگی ناجا آمادگی لازم را دارد.

آمادگی آموزش و پرورش در اجرای هدف‌گذاری فرهنگی ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی امیری پیش از ظهر امروز در همایش آموزش و پرورش و پلیس که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: برای بسترسازی فعالیت‌های فرهنگی نیروی‌انتظامی با آموزش و پرورش همکاری خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه نیروی‌انتظامی برای اجرای قوانین امنیتی هدف‌گذاری کرده است، افزود: فعالیت‌های فرهنگی ناجا از مدارس شروع شد.

امیری ضمن اعلام همکاری با نیروی‌انتظامی در اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان گفت: اگر دانش‌آموزان ما در امنیت کامل تحصیل می‌کنند حاصل تلاش شبانه‌روزی نیروی‌انتظامی است.

وی به حوزه همکاری آموزش و پرورش با نیروی‌انتظامی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کارگروه‌های مختلف فرهنگی با نیروی‌انتظامی مشارکت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: مباحثی که در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مطرح است در قالب درس باید در مدارس اجرا شود.

وی در پایان سخنانش با تاکید براینکه حیات یک جامعه به پویایی نسل جوان آن کشور بستگی دارد، اذعان داشت: برای توسعه‌یافتگی کشور دانش‌آموزان باید پویا باشند.

انتهای پیام/86006/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول