اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه خانه‌های قرآنی مازندران:

تعداد مراکز قرآنی مازندران 7 برابر شد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در مازندران، گفت: تعداد مراکز قرآنی هفت برابر شده است.

تعداد مراکز قرآنی مازندران 7 برابر شد

بهروز کریم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های قرآنی استان مازندران، گفت: دو هزار و 700 مربی در 470 مؤسسه و خانه قرآنی استان مازندران فعال هستند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران با اشاره به رویکرد مناسب طاهایی استاندار سابق مازندران در فعالیت‌های قرآنی، گفت: فعالیت‌های استاندار سابق در فعالیت‌های قرآنی قابل تقدیر بوده است و با تبریک به استاندار جدید مازندران امیدوارم این روند در دولت یازدهم گسترش یابد.

نائب رئیس اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی کشور با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در استان مازندران، خاطرنشان کرد: فعالیت شورای قرآن استان مازندران، تشکیل شورای قرآن در شهرستان‌ها و انتخاب مشاوران قرآنی شهرداران از برنامه‌های اجرا شده در دولت نهم و دهم بوده است.

کریم‌نژاد با بیان اینکه در دولت نهم تعداد مراکز قرآنی از 70 مرکز به 470 مرکز قرآنی افزایش یافته است، یادآوری کرد: از استاندار جدید مازندران انتظار داریم تا برنامه‌ریزی لازم برای راه‌اندازی مراکز قرآنی در یک‌هزار و 700 دهیاری روستاهای مازندران را اجرایی کند و حمایت از طرح‌ها و فعالان قرآنی را مورد نظر داشته باشد.

انتهای پیام/86015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول