اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم:

عملکرد بانوان قم در لیگ دو و میدانی کشور امیدوارکننده بود

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از عملکرد بانوان دو و میدانی عضو باشگاه مقاومت قم در مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور ابراز رضایت کرد.

عملکرد بانوان قم در لیگ دو و میدانی کشور امیدوارکننده بود

راحله سادات واقفی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به بضاعتی که داشتیم و امکاناتی که در اختیارمان بود در مجموع از عملکرد تیم اعزامی دو و میدانی بانوان مقاومت قم به لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور رضایت دارم.

وی یادآور شد: امکاناتی که در اختیار ما است قابل مقایسه با تیم‌هایی نظیر ثامن‌الحجج خراسان رضوی که قهرمان این فصل شد و حتی دیگر تیم‌ها نیست اما افتخار ما به همت و تلاش بانوان و دختران توانمند دو و میدانی قم است که از هیچ تلاشی برای دستیابی به موفقیت فروگذار نکردند.

واقفی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی لیگ دو و میدانی باشگاه‌های بانوان کشور با قهرمانی ثامن‌الحجج خراسان رضوی به پایان رسید، اضافه کرد: مرحله سوم و پایانی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های بانوان کشور در حالی برگزار شد که به غیر از قهرمانی تیم ثامن‌الحجج، تیم مقاومت قم با کسب 10 امتیاز دهم شد.

وی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری رقابت‌های فصل جاری لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان این رقابت‌ها در سه مرحله برگزار شد که مرحله سوم و پایانی آن نیز در تهران به انجام رسید.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: این مرحله از مسابقات با حضور 150 ورزشکار به انجام رسید و تیم ثامن‌الحجج با کسب بالاترین امتیاز در مکان نخست قرار گرفت، ضمن اینکه مقاومت تهران با 477 امتیاز و سفیر فارس با کسب 384 امتیاز جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: سومین و آخرین مرحله از فصل جاری پیکارهای لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور با جدال مدعیان در مواد سه هزار متر، 100 متر با مانع، 400 متر، پرش ارتفاع، پرتاب نیزه، 800 متر، 400 متر با مانع، پرتاب وزنه، چهار در 100 متر، چهار در 400 متر، 200 متر، پرش سه گام، 1500 متر، پنج هزار متر، پرتاب چکش، 100 متر، پرش طول، 10 کیلومتر پیاده‌روی، 10 هزار متر، هفت گانه و پرتاب دیسک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

واقفی تصریح کرد: در رده‌بندی نهایی بخش تیمی تیم ثامن‌الحجج خراسان رضوی با 687 امتیاز، مقاومت تهران با 477 امتیاز و سفیر فارس با 384 امتیاز در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند و تیم‌های گلستان با 376 امتیاز و ملارد با 161 امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم ایستادند.

وی در پایان اظهار داشت: همچنین تیم‌های قزوین با 76 امتیاز، زنجان با 63 امتیاز، بوشهر با 24 امتیاز، همدان با 18 امتیاز، قم با 10 امتیاز، تهران با شش امتیاز، کرمان با پنج امتیاز و خراسان رضوی با سه امتیاز در رده‌های ششم تا سیزدهم جای گرفتند.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول