اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم:

دو و میدانی‌کاران قمی در مرحله چهارم لیگ کشور با حریفان رقابت می‌کنند

رئیس هیئت دو و میدانی استان از آغاز رقابت دو و میدانی‌کاران قمی با حریفان خود در مرحله چهارم رقابت‌های فصل جاری لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.

دو و میدانی‌کاران قمی در مرحله چهارم لیگ کشور با حریفان رقابت می‌کنند

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: خوشبختانه نمایندگان دو و میدانی قم در فصل جاری مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند.

وی یادآور شد: محمدمحسن ربانی، میلاد دریساوی و محمدحسین اسکندری سه نماینده دو و میدانی قم در رشته‌های پرش با نیزه، پرش سه گام و پرتاب وزنه مسابقات فصل جاری لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور هستند که در مراحل قبل عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: محمدمحسن ربانی برای تمام علاقه‌مندان به دو و میدانی چهره‌ای شناخته شده است و با افتخارات و عناوین بسیار ارزشمندی که در سال‌های اخیر در مسابقات داخلی و خارجی کسب کرده موجب سربلندی ورزش قم شده است.

وی خاطرنشان کرد: محمدحسین اسکندری نیز در رقابت‌های دو و میدانی جام بین‌المللی فجر در سال 90 توانست رکورد پرتاب وزنه کشور را شکسته و به عنوان عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان در رشته پرتاب وزنه به رقابت‌های داخل سالن آسیا در چین نیز اعزام شود.

اکرمی عنوان کرد: این دو و میدانی‌کار همچنان در رشته پرتاب وزنه یکی از امیدهای ورزش قم و دو و میدانی کشورمان برای کسب مدال و موفقیت در میادین داخلی و برون‌مرزی دو و میدانی است و امیدواریم بعد از موفقیت در مرحله سوم، در مرحله چهارم نیز بدرخشد.

وی اظهار داشت: اسکندری در مرحله سوم این دوره از رقابت‌ها توانست مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رشته پرتاب وزنه لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور را از آن خود کند ضمن اینکه محمدمحسن ربانی در هر سه مرحله قبل قهرمان رشته پرش با نیزه شده است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم عنوان کرد: در مراحل اول تا سوم از فصل جاری مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور شاهد درخشش میلاد دریساوی نیز بوده‌ایم و این دو و میدانی‌کار ارزنده توانسته در هر سه مرحله رتبه نخست پرش سه‌گام را از آن خود کند.

وی در ادامه از آغاز مرحله چهارم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور از امروز خبر داد و عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون دو و میدانی، مرحله چهارم مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش مردان از امروز دوشنبه پانزدهم مهرماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

اکرمی ادامه داد: این مسابقات با حضور تیم‌های پیکان تهران، نفت تهران، ایپکچی زنجان، هتل ورزش قزوین، مجتمع صنعتی پترو آوران خراسان، کانون حسنات اصفهان و مقاومت خوزستان برگزار می‌شود و ورزشکاران در مواد مختلف با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: در مرحله سوم این رقابت‌ها تیم پیکان با 180 امتیاز در مکان نخست قرار گرفت و تیم‌های نفت تهران با 173 امتیاز و مقاومت خوزستان با 88 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند و بعد از این مرحله، رقابت‌های مرحله پنجم و پایانی این دوره، اواخر مهرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول