اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل فنی و حرفه‌ای البرز خبر داد:

برگزاری نخستین فستیوال مهارتی در استان البرز

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز از برگزاری نخستین فستیوال مهارتی در آبان ماه سال جاری به میزبانی این استان خبر داد.

برگزاری نخستین فستیوال مهارتی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جلسه هماهنگی اردوهای آماده‌سازی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات ملی مهارت استان البرز بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در این جلسه تقی غیاثی‌تبار با اشاره به انتخاب دانش‌آموزان نمونه استان البرز در رقابت‌های علمی اظهار داشت: به زودی و در آبان‌ ماه سال جاری چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت برگزار می‌شود و نمایندگان استان البرز نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی تصریح کرد: در حاشیه این مسابقات برای نخستین بار فستیوال مهارتی نیز به میزبانی استان البرز و در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود که برگزاری این فستیوال دستاوردهای بسیار خوبی برای دانش‌آموزان البرزی خواهد داشت.

معاون اداره فنی و حرفه‌ای البرز افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فستیوال در بخش‌های مختلف مانند تور مهارت، مسابقات مهارت‌‌آزمایی و کارگاه‌های آموزشی مهارت برگزار می‌گردد.

غیاثی‌تبار بیان داشت: همچنین در تلاش هستیم تا برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله نمایشگاه گذر از مهارت را به میزبانی و مدیریت استان البرز در همان تاریخ یعنی پنجم تا هشتم آبان ماه سال جاری برگزار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب دانش‌آموزان نمونه استان در بخش مهارتی و حضور آنها در مسابقات ملی مهارت اظهار داشت: باید تمام امکانات لازم برای آماده‌سازی هر چه بهتر نمایندگان استان در این رقابت‌های مهم ملی فراهم شود.

غیاثی‌تبار متذکر شد: البته زمان چندانی در اختیار نداریم، اما در همین فرصت نیز باید با تلاش شبانه‌روزی و فراهم‌سازی نیازها و امکانات، به صورتی عمل کنیم که نمایندگان استان البرز بتوانند نتایج خوبی در مسابقات ملی مهارت کسب کنند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در این جلسه، رئیس دبیرخانه مسابقات مهارت این استان را مسئول بررسی و پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات و کاستی‌های نمایندگان استان البرز در این مسابقات ملی قرار داد.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول