اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و با حضور مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد

رئیس جدید اداره اوقاف گچساران معرفی می‌شود

مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره اوقاف گچساران، فردا و با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

رئیس جدید اداره اوقاف گچساران معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم تودیع و معارفه نجیبی‌فر و فرزین بهمنی رئیس سابق و جدید اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان فردا دوشنبه 15 مهر ماه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره اوقاف گچساران که در محل این اداره برگزار می‌شود، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور دارد.

در این مراسم ضمن معرفی فرزین بهمنی به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه گچساران، از زحمات نجیبی‌فرد در سال‌های ریاست وی در این اداره تقدیر می‌شود.

نجیبی‌فر افزون بر چهار سال ریاست اداره اوقاف و امور خیریه گچساران را بر عهده داشت که در طول این مدت پروژه‌های بقاع متبرکه این شهرستان شتاب مطلوبی داشت.

تسریح در تکمیل پروژه ساخت مرقد بی‌‌بی حکیمه خاتون (س) دختر بلافصل امام موسی کاظم (ع) و خواهر امام رضا (ع) و همچنین ساخت و ایجاد امکانات خدماتی و رفاهی این مرقد مطهر از اقدامات شاخص نجیبی در زمان مسئولیت وی به عنوان رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران به شمار می‌رود.

گفتنی است این مراسم از ساعت 10 صبح فردا و در محل اداره اوقاف و امور خیریه گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82014‌/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول