اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا صورت می‌گیرد

ویزیت رایگان شهروندان در بهداری انتظامی کهگیلویه

به مناسبت هفته ناجا بهداری انتظامی کهگیلویه تا پایان این هفته خدمات درمانی رایگان به شهروندان ارائه می‌دهد.

ویزیت رایگان شهروندان در بهداری انتظامی کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت هفته نیروی انتظامی ساختمان بهداری فرماندهی انتظامی کهگیلویه ظهر امروز با حضور مسئول هماهنگ کننده انتظامی استان، فرمانده انتظامی کهگیلویه و جمعی از کارکنان حوزه انتظامی شهرستان به بهره‌برداری رسید.

جهان دیماز در حاشیه افتتاح ساختمان بهداری انتظامی دهدشت با بیان اینکه بهداری انتظامی خدمات درمانی به کارکنان و خانواده‌های نیروهای مسلح ارائه می‌دهد اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا ارائه خدمات درمانی به عموم مردم تا پایان هفته به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه راه‌اندازی بهداری انتظامی را در راستای حمایت از پرسنل نیروهای مسلح دانست و افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای پاسداشت خدمات ارزنده نیروی انتظامی است.

دیماز با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در شهرستان ابراز داشت: هفته ناجا با اجرای صبحگاه مشترک در فرماندهی انتظامی دهدشت آغاز شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه ادامه داد: در اولین روز از هفته نیروی انتظامی کارکنان ساعی انتظامی و خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی مورد تجلیل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در دومین روز از هفته نیروی انتظامی دفتر «پلیس فتا» در فرماندهی انتظامی شهرستان افتتاح شد افزود: رژه موتوری با حضور بیش از 200 موتورسوار و با اهدای کلاه ایمنی و تشویق از موتورسواران قانونمند در دومین روز از هفته ناجا در دهدشت برگزار شد.

به گفته دیماز اجرای رزمایش اقتدار، دیدار با ائمه جمعه و علما، غبارروبی گلزار شهدا از برنامه‌های پیش رو در هفته نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/82016/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول