اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

پلیس نیرویی سرآمد و کارآمد است

تولیت آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در نخستین روز از هفته ناجا و در مراسم صبحگاه مشترک گفت: پلیس در جامعه به عنوان نیرویی سرآمد، کارآمد و با مناعت طبع است.

پلیس نیرویی سرآمد و کارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم از دعای حضرت ابراهیم در یک مسئله امنیتی این چنین یاد می‌کند «به یاد آورید آن زمانی که حضرت ابراهیم به خداوند گفت پروردگار این سرزمین را دارای امنیت قرار بده و ما را از اینکه سراغ بت‌ها برویم، حفظ کن».

وی ادامه داد: نه تنها منظور بت‌های جسمی و جامدات است بلکه اطاعت از کسانی که در قالب انسان هستند ولی فرعون صفت می‌خواهند زندگی کنند.

امام جمعه قم افزود: رابطه امنیت و عبادت رابطه ایجاد فضای امن برای تحقق فلسفه وجودی انسان یعنی بندگی است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) با بیان اینکه نیروی انتظامی در بحث امنیت نقشی محوری دارد، ‌گفت: اگر در چارچوب امنیت بتوانید امنیتی که مدنظر است، تامین کنید، نقش شما در عبادت و بندگی بندگان خدا روشن می‌شود.

سعیدی گفت: ایجاد امنیت نه تنها برای زندگی راحت مردم است، بلکه دلیلی عظیم‌تر شکل می‌گیرد و آن برای عبادت و بندگی خداست.

وی اضافه کرد: اگر در جامعه‌ای حاکمانی غیر الهی و دینی تسلط داشته باشند، مردم به جای قرار گرفتن در مسیر خدا در مسیر شیطان قرار می‌گیرند.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با همراهی و همکاری مراجع معظم تقلید، مردم و جانفشانی شهیدان امانتی به دست ما و شما سپرده و آن کشور اسلامی است که روز به روز بالنده‌تر می‌شود.

امام جمعه شهر قم با بیان اینکه نیروی انتظامی روز به روز رشد و عزت پیدا کرده است، گفت: مقام و منزلت پلیس از اوایل انقلاب تاکنون تغییر کرده است، این نیرو در جامعه به عنوان نیروی سرآمد، کارآمد و با مناعت طبع است و در بین مردم از آن به عنوان شخصیتی ارزشمند یاد می‌شود.

انتهای پیام/2258/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول