اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری مطرح کرد

لزوم تقویت فرهنگ دینی در بین جوانان

امام جمعه بوشهر بر گسترش و تقویت فرهنگ دینی در بین جوانان تاکید کرد.

لزوم تقویت فرهنگ دینی در بین جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با دبیر و شورای معاونین حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) با بیان اینکه حزب موتلفه درخت تنومند و همیشه پایدار جهان اسلام است، اظهار داشت: حزب موتلفه ریشه در دین و مکتب اهل بیت(ع) دارد که از خون شهدا نیز آبیاری شده است.

وی بیان کرد: حزب موتلفه همیشه در طول تاریخ حیات خود سربلند بوده و در شرایط کنونی بر مبنای ولایت‌مداری به عنوان یکی از پشتوانه‌های نظام موفق بوده و هست.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: فصل نوینی برای عرصه فرهنگ دینی در استان بوشهر رقم خورده است و روز به روز بر ارتقا سطح آن افزوده شده است.

صفایی‌بوشهری با قدردانی از اقدامات، فعالیت‌های فرهنگی و مواضع حزب موتلفه بوشهر در مواقع حساس و حضور در صحنه‌های مختلف بیان داشت: اخیراً که در محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله) و اعضای دفتر ایشان بودم ذکر خیر بوشهر شد و از بوشهر به عنوان استانی ولایت‌مدار که بیشترین خدمات را برای نظام داشته به نیکی یاد شد.

وی گفت: بوشهر همیشه در طول تاریخ به‌عنوان استانی قوی و اثرگذار مطرح بوده و اکنون این استان بنام استان ولایتمدار و استانی که در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی حضور داشته یاد می‌شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بوشهر تا شرایط آرمانی فاصله دارد، اضافه کرد: نقش حزب موتلفه در توسعه و پیشرفت محسوس است و با دیانت، ولایتمداری و روحیه، استمرار، حضور و حرکتی پرثمر در عرصه‌های مختلف داشته است.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه اساس اسلام ولایتمداری است، گفت: درجه ارزش خواص جامعه نیز به درجه ولایتمداری آنان بستگی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه بوشهر دومین استان جوان کشور است، باید در مورد جوانان برنامه‌های ویژه‌ای تدوین و اجرا شود.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: در حوزه جوانان و در بخش فرهنگی سیاسی، رفتار اجتماعی، فرهنگ دینی، تحصیل علم و فناوری و مجاهدت در راه اسلام و انقلاب باید کارهای زیادی انجام شود.

انتهای پیام/66006/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول