اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان مطرح کرد

تصادفات 20 درصدی موتورسیکلت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 درصد تصادفات به وقوع پیوسته شش ماهه سال 92 در استان مربوط به موتورسواران بوده و در 12 درصد از این تصادفات موتورسواران مقصر هستند.

تصادفات 20 درصدی موتورسیکلت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به همت پلیس راهور کهگیلویه رژه موتوری با حضور موتورسواران از ورودی دهدشت تا پارک شهید دستغیب برگزار شد.

سرهنگ سیاه‌پور در این مراسم اجرای رژه موتوری را در راستای اهداف ناجا و ریز فعالیت‌های هفته نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: این مراسم با حضور موتورسیکلت سواران به اجرا درآمد.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 20 درصد از تصادفات شش ماهه امسال مربوط به موتورسواران بوده است تصریح کرد: در 12 درصد از این تصادفات موتورسواران مقصر شناخته شده‌اند.

وی اجرای رژه موتوری را یکی از برنامه‌های هفته ناجا در سطح استان برشمرد و گفت: به دلیل گستردگی حوزه شهرستان کهگیلویه این مراسم در دهدشت برگزار شد.

سیاه پور ادامه داد: این همایش در راستای ارتقای فرهنگ موتورسواری و تشویق موتورسواران به رعایت قوانینی و مقررات در دستور کار پلیس راهور قرار گرفت.

به گفته رئیس پلیس راه استان تعداد 200 نفر از راکبین قانونمند از طریق استعلام از سیستم پلیس راهور شناسایی شده و در همایش رژه موتوری از آنها تجلیل می شود.

سرهنگ سیاه‌پور اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران شرکت کننده در همایش را از دیگر برنامه‌های رژه موتوری عنوان کرد.

در ادامه سرهنگ ابوالحسن ملکی هدف از برگزاری این همایش را آگاهی دادن به مردم خواند و گفت: فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در همایش رژه موتوری ترویج می‌شود.

رئیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به بروز تصادفات در بخش موتورسیکلت‌ها ابراز داشت: با توجه به اینکه بیشترین صدمات در ناحیه سر رخ می‌دهد استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند ضربات ناشی از تصادفات را کاهش دهد.

انتهای پیام/82016/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول