اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین اعتبار

3100 دستگاه تاکسی در سنندج به GPS مجهز می‌شوند

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج گفت: در صورت تأمین اعتبار لازم 3100 دستگاه تاکسی در سطح شهر سنندج به سیستم GPS مجهز می‌شوند.

3100 دستگاه تاکسی در سنندج به GPS مجهز می‌شوند

امجد اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از نصب 6 دستگاه GPS بر روی خودروهای گشت سازمان تاکسیرانی خبر داد و گفت: این کار با هدف کنترل خودروهای گشت زیر نظر سازمان انجام شده است.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح ساماندهی آژانس‌های سطح شهر سنندج گفت: در راستای وظایف ذاتی سازمان بررسی وضعیت آژانس‌های تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج انتقال به غیر بدون هماهنگی با سازمان، عدم اعتبار پروانه آژانس و یا اتمام تاریخ پروانه بکارگیری راننده، نبود شرایط لازم به منظور دریافت پروانه تاکسیرانی، عدم نصب برچسب مصوب در دفتر شرکت از جمله تخلفاتی برشمرد که در برخی آژانس‌ها مشاهده شده است.

وی با تأکید بر برخورد سازمان با اینگونه تخلفات از تعطیلی 6 شرکت آژانس تاکسی تلفنی به دلیل نداشتن پروانه و مدارک لازم خبر داد و افزود: بررسی وضعیت دیگر آژانس‌ها هم در حال اجراست.

اردلان خواستار تحویل قراردادهای سرویس مدارس به سازمان تاکسیرانی به منظور بررسی وضعیت رانندگان و پروانه تاکسی‌ها از سوی آموزش و پرورش نواحی شهر سنندج شد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج تصریح کرد: در غیر این صورت این سازمان هیچگونه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه سازمان در کمتر از یک ساعت به پیامک‌های شهروندان در موضوعات مختلف رسیدگی خواهد کرد اظهار کرد: سامانه پیامکی 100002040 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهادات و شکایات شهروندان است.

اردلان افزود: برای نخستین بار در مسیر میدان آزادی به شهرک بهاران از ساعت 30: 17 الی 30: 20، 50 دستگاه تاکسی آماده جابه‌جایی مسافران است ضمن آنکه در روزهای آینده نیز 50 دستگاه تاکسی دیگر موظف به حضور در این مسیر خواهند شد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی شهروندان از رفاه مناسب در بخش حمل و نقل و ترافیک فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول