اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف مبارزه با جرائم سازمان یافته فضای مجازی صورت گرفت

راه‌اندازی پلیس فتا در فرماندهی انتظامی دهدشت

با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد سومین مرکز پلیس فتای استان در دهدشت راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی پلیس فتا در فرماندهی انتظامی دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز و در دومین روز از هفته ناجا با حضور مسئول هماهنگ کننده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مرکز پلیس فتای دهدشت در فرماندهی انتظامی شهرستان راه‌اندازی شد.

سرهنگ سیدمحمد لطیف حسن‌پور در حاشیه افتتاح پلیس فتای دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پلیس فتا واحد تخصصی و مورد نیاز در نیروی انتظامی از سال 89 در کشور راه‌اندازی شد.

مسئول هماهنگ کننده انتظامی استان ادامه داد: این واحد از سال 92 در 56 شهرستان کشور که از جمعیت مطلوب برخوردار هستند، مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

سرهنگ حسن‌پور با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون دو واحد پلیس فتا در حال فعالیت بوده است، افزود: افتتاح پلیس فتا در فرماندهی انتظامی دهدشت سومین پلیس فتا در سطح استان است.

این مسئول در حوزه انتظامی تأمین امنیت فضای مجازی و صیانت از ارزش‌های اسلام و هویت‌های دینی را از اهداف پلیس فتا برشمرد و تصریح کرد: پلیس فتا حافظ حریم خصوصی افراد در جامعه مجازی و آزادی‌های مشروع آنها خواهد بود.

سرهنگ حسن‌پور صیانت از زیرساخت‌های کشور در مقابل حملات الکترونیکی را از دیگر اهداف پلیس فتا دانست و گفت: پلیس فتا در راستای مبارزه با کلاهبرداری اینترنتی و جرائم سازمان یافته در فضای سایبری راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز پلیس فتای دهدشت شهرستان‌های لنده، چرام و بهمئی را تحت پوشش دارد از مردم خواست نسبت به تذکرات و هشدارهای پلیس فتا توجه داشته و توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند.

مسئول هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: مردم در حفظ کارت بانکی دقت داشته و از ارائه اطلاعات خود خودداری کنند.

سرهنگ حسن پور با اشاره به هفته نیروی انتظامی این هفته را فرصتی برای تبیین عملکرد یک ساله ناجا دانست و افزود: نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد فضای ناامن برای مخلین و هنجارشکنان در جامعه اسلامی نهایت تلاش خود را به کار بسته است.

انتهای پیام/82016/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول