اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه هماهنگی روز مرگ بر آمریکا

مسیر راهپیمایی روز 13 آبان در زنجان اعلام شد

در جلسه ستاد بزرگداشت روز 13 آبان، مسیر راهپیمایی این روز در زنجان اعلام شد.

مسیر راهپیمایی روز 13 آبان در زنجان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت 13 آبان اظهار داشت: همه سازمان‌ها و ادارات استان زنجان در زمینه چاپ بنر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان نسبت به فضاسازی داخل شهر همزمان با 13 آبان اقدام کند، خاطرنشان کرد: نظافت مسیرهای راهپیمایی و بازبینی صندوق‌های مختلف نیز مورد توجه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مسیر راهپیمایی در روز 13 آبان، خیابان امام خمینی شهر زنجان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: در نهایت همه شرکت‌کنندگان در راهپیمایی در میدان انقلاب زنجان تجمع می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر حضور گسترده و قوی و محکم دانشجویان، بیان داشت: این روز متعلق به دانشجویان و دانش‌آموزان است.

حسینی با بیان اینکه هر چه امروز دانش‌آموزان و دانشجویان به سوی فضاهای آسمانی و شهادت و ایثار کشیده شوند همان قدر از آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر دور خواهند شد، ادامه داد: امروز دشمنان با همه توان خود در این زمینه تلاش می‌کنند و ما نیز باید گام‌های بزرگ‌تری برداریم.

وی در ادامه در زمینه سخنرانی در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان با تاکید بر اینکه سخنرانی باید کوتاه باشد، تصریح کرد: سخنران باید فردی ولایت‌پذیر باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: تا هفت روز آینده باید سخنران پیشنهادی ادارات و سازمان‌های مختلف استان زنجان اعلام شود تا فرد مناسبی را انتخاب کنیم.

در ادامه این جلسه نماینده سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان به برگزاری یادواره‌ها و نشست‌های روشنگری همزمان با هفته دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها همه ساله در مدارس استان اجرا می‌شود.

توفیقی با بیان اینکه امسال شاهد حضور پر رنگ و پرشور دانش‌آموزان در مراسم 13 آبان خواهیم بود، متذکر شد: در زمینه برگزاری ایستگاه‌های نقاشی در حاشیه راهپیمایی، ادارات مختلف همکاری‌ها و حمایت‌های لازم را انجام دهند.

نماینده‌ای از بسیج دانشجویی نیز اعلام کرد: مسئولیت کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت 13 آبان به صورت دوره‌ای به یک دانشگاه در استان ارائه شود.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول