اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر تاکید کرد

بازدید از همه مدارس ابهر تا پایان مهرماه

مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: باید تا پایان مهرماه یک دور کامل از مدارس بازدید شود.

بازدید از همه مدارس ابهر تا پایان مهرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا قنبری بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان آموزشی شهرستان ابهر با اشاره به نیروهای کسر ساعت موظف و نیروهایی که در سازماندهی شرکت نکرده و هنوز ابلاغی دریافت نکرده‌اند، اظهار داشت: در صورت عدم صدور ابلاغ برای این افراد، در پرداخت حقوق مهرماه به آنان با مشکل روبرو خواهیم شد.

وی افزود: باید با فراخوان و تعیین محل خدمت آنان، نسبت به صدور ابلاغ اقدام و مشکلات احتمالی برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر لزوم بازدیدهای دوره‌ای از مدارس خاطرنشان کرد: باید تا پایان مهرماه یک دور کامل از مدارس بازدید شود.

وی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع در اداره‌ها گفت: کارکنان دستگاه‌ها باید با اجرای دقیق این طرح علاوه بر برخورد خوب با ارباب رجوع در ارائه خدمات به ایشان نیز تلاش کنند.

قنبری با بیان اینکه ارتقای میزان رضایتمندی مردم یکی از مهمترین وظایف مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی است، عنوان داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که براساس اولویت‌بندی‌ها میزان خدمات‌رسانی به مردم افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر لزوم تداوم روحیه استکبارستیزی از سوی قشر دانش‌آموز تصریح کرد: دانش‌آموزان با حماسه‌آفرینی در صحنه‌های انقلاب‌، نقش ویژه‌ای در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود آغاز کرده‌اند، بیان داشت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با آگاهی و بصیرت همه همکاران و دانش‌آموزان، همه نقشه‌های شوم و پلید دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی خنثی می‌شود.

انتهای پیام/73002/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول