اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نگرانی دموکرات‌ها از عدم تمایل جمهوریخواهان برای بازگشایی دولت فدرال

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب کردند،تا زمانی که دولت دوباره باز شد، حقوق کارکنان دولت فدرال پرداخت شود اما دموکرات‌های سنا با انتقاد از این کار آن را نشانه عدم تمایل جمهوریخواهان برای پایان دادن به تعطیلی دولت می‌دانند.

نگرانی دموکرات‌ها از عدم تمایل جمهوریخواهان برای بازگشایی دولت فدرال

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از شبکه خبری «فاکس‌نیوز»، سناتور دموکرات، «هری رید»، رهبر اکثریت مجلس سنا دقایقی بعد از رای‌گیری مجلس نمایندگان اظهار داشت: اکنون به کارکنان دولت فدرال می‌گوییم، بعد از اینکه تعطیلی دولت به پایان رسید، حقوق شما را پرداخت خواهیم کرد. اما در حال حاضر، شما فقط در خانه بنشینید، تلویزیون تماشا ‌کنید، شطرنج بازی ‌کنید و هر کاری دوست دارید انجام دهید چراکه ما به شما اجازه نمی‌دهیم کار کنید.

بر اساس این گزارش، همزمان با این اظهارنظر، دموکرات‌های مجلس نمایندگان نیز سخنان هری رید را تایید کردند و در عین حال اظهار داشتند، هر دو طرف با قانون بودجه موقت برای پایان دادن به تعطیلی بخشی‌هایی از دولت فدرال به توافق رسیده‌اند، بنابراین جمهوریخواهان مجلس نمایندگان باید به تلاش خود برای متوقف کردن یا به تعویق انداختن قانون بیمه مورد نظر اوباما پایان دهند و به بازگشایی کامل دولت فدرال رای دهند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول