اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اداره کل استاندارد خوزستان خبر داد

نظارت 3 ماه یک‌بار اداره کل استاندارد از شهربازی‌های خوزستان

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد خوزستان از نظارت هر سه ماه یک‌بار این اداره کل از شهربازی‌های استان خبر داد.

نظارت 3 ماه یک‌بار اداره کل استاندارد از شهربازی‌های خوزستان

محمدحسن صالحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در راستای استانداردسازی مراکز تفریحی، شهربازی‌ها و زمین‌های بازی بازرسی‌های مستمر از این مراکز به صورت بازرسی‌های سالیانه و بازرسی‌های مراقبتی هر سه ماه یک‌بار توسط این اداره کل بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 8987 "تجهیزات شهربازی" صورت می‌پذیرد.

وی افزود: هر شهربازی در بدو تأسیس و در هنگام بهره‌برداری باید توسط بازرسان این اداره کل بازرسی و مجوزهای بهره‌برداری لازم برای هر وسیله نصب شده در شهربازی را از این اداره کل اخذ کند.

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد خوزستان ادامه داد: هر سه ماه از فصل کاری، کارشناسان این اداره کل اقدام به انجام بازرسی‌های دوره‌ای از محل می‌کنند که در صورت عدم اخذ مجوزهای بهره‌برداری لازم توسط مالک و یا بهره‌بردار وسیله تفریحی، بر اساس دستورالعمل‌های قانونی این اداره کل، با شخص خاطی برخورد و به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی می‌شود.

وی در پایان نظارت‌های مردمی و گزارشات آنها را در این خصوص مهم دانسته و اعلام کرد تلفن گویای 1517 به همین منظور راه اندازی شده است. 

به گزارش خبرگزاری فارس،در پی این بازرسی‌ها شهربازی سرپوشیده جزیره تیمبو و شهربازی آبادان موفق به اخذ گواهینامه بهره‌برداری و نشان استاندارد از اداره کل استاندارد خوزستان شده و مسئول شهربازی کادوس آبادان به دو سال حبس تعزیری و پرداخت 5 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

انتهای پیام/72001/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول