اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره استاندارد قزوین خبر داد

جمع‌آوری چای غیر استاندارد در قزوین

مدیرکل اداره استاندارد قزوین از توقیف و جمع‌آوری چای بسته‌ای غیر استاندارد از مراکز عرضه و فروش قزوین خبر داد.

جمع‌آوری چای غیر استاندارد در قزوین

محمود رضا طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در ادامه بازرسی از واحدهای صنفی استان قزوین در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طاها)، تعداد قابل توجهی چای سیاه بسته‌ای تولید داخل با نام و علامت تجاری دامنه (شکسته و شکسته ممتاز)، دیمه (شکسته ممتاز) و کاکوتی (شکسته ممتاز) به دلیل کیفیت پایین و نداشتن نشان استاندارد ملی ایران، شناسایی و از سطح بازار استان جمع‌آوری شد.

وی ضمن توصیه به هموطنان مبنی بر خودداری از خرید و مصرف کالاهای مذکور تأکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای غیر استاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

حضور بازرسان استاندارد در نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا

مدیرکل اداره استاندارد استان قزوین تصریح کرد: بازرسان این اداره کل به طور سرزده از غرفه‌های عرضه مستقیم کالا که در محل دایمی نمایشگاه‌های استان قزوین برپا بود بازدید به عمل آوردند.

این مسئول تأکید کرد: از کالاهای عرضه شده و مشمول استاندارد اجباری موجود در نمایشگاه، سه قلم کالای غیر استاندارد مشاهده شد که ضمن تذکر به مسئولان غرفه‌ها از ادامه عرضه آنها نیز جلوگیری به عمل آمد.

طاهری همچنین به همشهریان توصیه کرد هنگام خرید به علامت استاندارد روی کالا توجه کنند و در صورت مشاهده و فروش هرگونه کالای غیر استاندارد، شماره ردیابی واحد صنفی را به شماره پیامک 1000001517 ارسال کرده و یا با تلفن 1517 به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/2667/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول