اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نماینده دموکرات کنگره:

کارمندان نباید قربانی بازی سیاسی جمهوری‌خواهان شوند

یکی از نمایندگان دموکرات آمریکا با انتقاد از شرایط بوجود آمده تاکید کرد که کارمندان نباید قربانی بازی سیاسی جمهوری‌خواهان شوند.

کارمندان نباید قربانی بازی سیاسی جمهوری‌خواهان شوند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس»، دولت آمریکا نتوانست درب‌ها را باز نگه دارد و کارمندان فدرال را به مرخصی اجباری فرستاد این در حالی است که نزاع بین دو حزب اصلی آمریکا بر روی بودجه و قانون خدمات درمانی همچنان ادامه دارد.

هم اکنون «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا و کنگره این پیام را به 800 هزار کارمندی که بیکار شده‌اند ارسال می‌کنند که «ما نمی‌دانیم که چه زمانی این بن بست به پایان خواهد رسید اما هر گاه دولت بازگشایی شد حقوق شما بازپرداخت خواهد شد.»

در حالی که تعطیلی نسبی وارد روز پنجم شده مجلس نمایندگان روز شنبه در صدد تصویب قانونی هستند که اطمینان یابند حقوق کارمندانی که به مرخصی اجباری رفته‌اند نیز پرداخت شود. کاخ سفید نیز از این قانون حمایت کرده و انتظار می‌رود تا مجلس سنا نیز این قانون را تایید کند اما زمان تایید این قانون همچنان مشخص نیست.

«الیجا کامینگ» از نمایندگان دموکرات کنگره درباره کارمندان فدرال می‌گوید: این اشتباه آنها نبوده و در نتیجه نیز نباید از این موضوع رنج ببرند.

وی افزود: قانون بودجه کمترین چیزی است که می‌توانیم انجام بدیم. کارمندان سختکوش ما نباید در میان بازی سیاسی و جنگ‌های ایدئولوژی که جمهوری خواهان در حال انجام آن هستند نابود شوند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول