اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خبر داد

کشف بیش از 35 هزار قوطی کنسرو غیراستاندارد در بوشهر

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از کشف بیش از 35 هزار قوطی کنسرو غیراستاندارد و تولیدشده در شرایط غیربهداشتی با برچسب جعلی خبر داد.

کشف بیش از 35 هزار قوطی کنسرو غیراستاندارد در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرحیم بهره‌مند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس تحقیقات صورت گرفته، تولید محصول کنسرو در خارج از استان بوشهر انجام شده و بسته‌بندی کالا با برچسب جعلی در بوشهر انجام گرفت که محل این کار توسط بازرسان اداره استاندارد کشف شد.

وی ادامه داد: با همکاری دستگاه قضا و اداره تعزیرات حکومتی، قفل انباری که کالای غیربهداشتی در آن بسته‌بندی می‌شد شکسته شده و هنگام ورود به انبار با کنسروهای با کیفیت پایین و تاریخ مصرف گذشته مواجه شدیم.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر تصریح کرد: به دلیل این اقدام، مورد تشویق سازمان ملی استاندارد قرار گرفتیم.

آغاز بازرسی‌ها از جایگاه‌های cng از اول آبانماه

این مسئول از آغاز بازرسی‌ها از جایگاه‌های سی‌ان‌جی از اول آبان‌ماه خبر داد و عنوان کرد: براساس گزارش بازرسی‌ها، اگر جایگاهی نقص داشته باشد شرکت گاز باید انشعاب آن را قطع کند.

بهره‌مند با بیان اینکه جایگاه‌داران با بازرسان اداره‌کل استاندارد همکاری داشته باشند، اذعان داشت: در هفته استاندارد، آزمایشگاه تعیین عیار فلزات گرانبها در بوشهر راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: با این اقدام امکان آزمون فلزات گرانبها در استان بوشهر فراهم خواهد شد و اقدام موثری در کنار سایر فعالیت‌های اداره‌کل استاندارد خواهد بود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر اضافه کرد: کنترل بیشتر مراکز عرضه، استانداردسازی مصالح ساختمانی از دیگر برنامه‌های اداره‌کل استاندارد در سال جاری خواهد بود.

بهره‌مند ابراز داشت: همچنین در تلاش هستیم دوره آموزشی قطعه‌شناسی خودرو در بوشهر برگزار کنیم، ضمن اینکه کنترل و نظارت بر نمایندگی‌های مجاز قطعات خودرو از برنامه‌های آتی خواهد بود.

توصیه به شهرداران در مورد ایجاد پارک بادی در شهرهای استان

وی ادامه داد: به شهرداران توصیه می‌کنیم قبل از ایجاد پارک بادی، اداره‌کل استاندارد را در جریان بگذارند تا اقدام لازم برای تأیید و ایمنی پارک بادی انجام شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر در ارتباط با برنامه‌های هفته استاندارد نیز افزود: از 16 تا 22 مهرماه هفته استاندارد نامگذاری شده و به همین مناسبت برنامه‌های متعددی در دستورکار داریم.

بهره‌مند بیان داشت: شعار روز جهانی استاندارد در سال جاری «استانداردهای بین‌المللی تضمین کننده تغییر مثبت» است و در همین ارتباط برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: آشنایی کودکان با فرهنگ استاندارد، غبارروبی گلزار شهدا، همایش روز جهانی استاندارد و تجلیل از فعالان عرصه استاندارد از جمله برنامه‌های هفته استاندارد در بوشهر است.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول