اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

نمازهای جمعه استان اصفهان به 72 نماز جمعه می‌رسد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان از افزایش نمازهای جمعه استان اصفهان به 72 نماز جمعه خبر داد.

نمازهای جمعه استان اصفهان به 72 نماز جمعه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چند روز آینده که در گلشهر استان اصفهان، نماز جمعه تأسیس می‌شود، مجموعه نمازهای جمعه استان به 72 نماز جمعه می‌رسد.

وی با تقدیر از زحمات خالصانه اعضای ستادهای برگزاری نماز جمعه استان اصفهان یادآور شد: در حال‌ حاضر بیش از یک‌هزار و 500 نفر در ستادهای برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان مشغول خدمت به نمازگزاران جمعه هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، تعداد شهرستان‌های دارای مصلی ‌نماز جمعه در استان اصفهان را 20 شهر اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود با افتتاح رسمی مصلی نماز جمعه شهرستان‌ کاشان، در مهرماه سال جاری، این مصلی به عنوان یک مجموعه عظیم فرهنگی تفریحی در خدمت خانواده‌های کاشانی قرار گیرد.

صالحیان افزود: با افتتاح رسمی مصلی نماز جمعه کاشان خانواده‌های کاشانی علاوه بر اقامه نماز جمعه و استفاده معنوی، می‌توانند از این مکان به عنوان یک مجموعه فرهنگی و تفریحی در تمامی روزهای ایام هفته استفاده کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه، امروز مصلی‌های نماز جمعه در طول هفته باید در خدمت مردم باشد افزود: مصلی‌های نماز جمعه نباید به شکل سنتی سابق و به استفاده دو ساعته در هفته از آن اکتفا شود.

صالحیان تأکید کرد: مصلی‌های نماز جمعه امروز باید در تمامی ساعات روزهای هفته و تمامی ماه‌های سال و اوقات فراغت در خدمت مردم به ویژه نسل جوان باشد.

انتهای پیام/2406/ک20/ض1002/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول