اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی:

امنیت نیاز ضروری و مطالبه عمومی برای استمرار توسعه است

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در عصر کنونی امنیت به عنوان نیاز ضروری و مطالبه عمومی برای استمرار فعالیت‌ها و توسعه در تمام بخش‌ها امری اجتناب‌ناپذیر و قطعی است.

امنیت نیاز ضروری و مطالبه عمومی برای استمرار توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا ظهر امروز در جمع نیروهای مسلح در نخستین روز برگزاری هفته گرامیداشت ناجا ضمن سلام و درود به روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ارواح مطهر شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و شهدای پاکباخته و سرافراز نیروی انتظامی حضور پربرکت و صمیمی خانواده معظم شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان، روحانیت معزز، اعضای شورای تامین استان، فرماندهان و معاونان، رؤسا و یگان‌های حاضر در میدان را گرامی داشت.

وی افزود: هر سال متناسب با شرایط سیاسی، اجتماعی و امنیتی کشور شعار هفته ناجا انتخاب و بر روی آن تمرکز می‌شود از این رو شعار سال 92 هفته نیروی انتظامی اقتدار پلیس در سایه مردمداری، قانون‌مداری و روز آمدی است که بی‌شک عناصر مذکور موجبات فراهم شدن اقتدار پلیس خواهد بود.

خرم‌نیا افزود: در عصر کنونی امنیت به عنوان نیاز ضروری و مطالبه عمومی برای استمرار فعالیت‌ها و توسعه در تمام بخش‌ها امری اجتناب‌ناپذیر و قطعی است و پلیس با ایجاد اعتماد و جلب مشارکت‌های مردمی برای برقراری تعمیق و توسعه امنیت، اقدامات قابل توجه و شایانی را انجام داده است.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: امروز پلیس خدمتگزار در سایه اقتدار،مشروعیت و اعتماد مردم در حال گذر از پلیس هوشمند به پلیس فراهوشمند است بخش‌های تحقیقاتی و پژوهشی پلیس با روش علمی و نظرسنجی در حال برآورد نیازهای امنیتی مردم است و در اثر مشارکت‌های معموله امنیت شهروندان تامین و سیر تکوینی خود را طی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی افتخار دارد با بهره‌گیری از عناصر مؤمن و متدین و سایر منابع مادی و معنوی وظیفه خطیر برقراری امنیت در استان از جمله امنیت انتخابات با مشارکت سپاه پاسداران و سایر دستگاه‌ها، امنیت برگزاری مسابقات ورزشی در استان، برقراری امنیت اجتماعات و مراسمات ملی و مذهبی، تامین امنیت ترافیکی در شهرها و جاده‌ها مبارزه قاطع با اراذل و اوباش و آلوده‌کنندگان معابر شهری و برون‌شهری، پیشگیری انتظامی از وقوع جرایم، عملیات مردم یاری، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، کالا، مشروبات الکلی و اقلام مخرب فرهنگی، برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی و ده‌ها ماموریت دیگر عملکرد خویش را در معرض ارزیابی مردم شریف قرار داده است.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول