اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب‌های اصفهان تاریک نیست

احداث شبکه روشنایی معابر در خیابان نگارستان اصفهان

مدیر امور برق شمال غرب توزیع برق اصفهان از احداث روشنایی معابر در خیابان جدیدالاحداث نگارستان با هزینه‌ای بالغ بر 2000 میلیون ریال خبر داد.

احداث شبکه روشنایی معابر در خیابان نگارستان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ایرج مصیب پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت روشنایی معابر و تاثیر آن بر امنیت و تردد شهر اظهار کرد: به منظور احداث روشنایی در خیابان جدیدالاحداث نگارستان در دو ضلع شمالی و جنوبی حدفاصل خیابان رباط سوم تا بلوار کاوه و روشنایی معابر که در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی شهروندان موثر است، بستر مناسبی جهت نیرو رسانی به متقاضیان برق این محدوده در آینده فراهم می‌شود.

وی افزود: در ضلع شمالی این طرح 13 اصله پایه فشار متوسط و 21 اصله پایه فشار ضعیف به طول یک هزار و 130 متر با 39 دستگاه چراغ لاک‌پشتی پربازده کم مصرف نصب شده است.

مدیر امور برق شمال‌غرب توزیع برق اصفهان تصریح کرد: در ضلع جنوبی این پروژه 11 اصله پایه فشار متوسط و 21 اصله پایه فشار ضعیف به طول یک هزار و 26 متر و  با تعداد 37 دستگاه چراغ لاک‌پشتی فضای  شهری زیبایی را فراهم می‌آورد.

*جابجایی یک کیلومتر شبکه در خیابان کوجان

وی در ادامه با بیان اینکه با افزایش ساخت و سازها و اتصال خیابان‌های فرعی به اصلی به منظور روان‌سازی تردد‌های شهری تعریض خیابان‌ها در مناطق شمالی اصفهان به چشم می‌خورد، اظهار کرد: به دنبال این قضیه جابجایی تاسیسات و شبکه‌های برق در اولویت‌های اصلی برنامه‌های تعاملی شهرسازی و متولیان اداره برق قرار می‌گیرد.

مصیب گفت: در محله‌ی کوجان، حدفاصل خیابان ملت تا کوچه شهید اکبری جابجایی تاسیسات معارض با احداث 460 متر شبکه‌ی فشار متوسط هوایی و 500 متر طول شبکه‌ی فشار ضعیف در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: هزینه‌ این پروژه بالغ بر 1600 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/63012/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول