اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

اجرای بیش از 100 برنامه در هفته ناجا در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان از اجرای بیش از 100 برنامه در هفته ناجا خبر داد و گفت: نیروی انتظامی خود را پلیس اجتماعی می‎داند و اعتقاد داریم که پلیس حاکم مردم نیست بلکه پشتیبان مردم است.

اجرای بیش از 100 برنامه در هفته ناجا در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمود میرفیضی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان گلستان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان برگزار شد اظهار داشت: برنامه‎های هفته ناجا امسال با شعار «اقتدار پلیس در سایه مردم‎مداری، قانون‎مداری و روزآمدی» اجرا می‎شود.

وی ادامه داد: با توجه به موضوع‎هایی که پلیس هرساله با آن مرتبط است، هرسال شعاری برای نیروی انتظامی پیش‎بینی می‌شود.

میرفیضی بیان کرد: نیروی انتظامی خود را پلیس اجتماعی می‌داند و اعتقاد داریم که پلیس حاکم مردم نیست بلکه پشتیبان مردم است.

* اقتدار پلیس در اعتماد مردم است

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: ما پلیس را یک معلم اجتماعی می‎دانیم و قاعدتا شعارها و مولفه‎هایی که انتخاب می‎شود با توجه به آن‎چیزی است که نیاز است.

میرفیضی بیان کرد: یکی از اهداف ما در هفته ناجا موضوع شناخت پلیس اسلامی است و اینکه در کنار آن بتوانیم ارتباط بیشتری با مردم داشته باشیم.

وی متذکر شد: پلیس اصل برقراری امنیت را تعامل و مشارکت مردم می‎داند.

میرفیضی گفت: آن چیزی که پلیس به عنوان اقتدار به آن اشاره کرده است یعنی حمایت مردم از پلیس برای رفع مشکلات امنیتی و کاهش جرائم و اعتماد و اطمینان مردم به قضاوت‎های پلیس است زیرا این باعث مشروعیت پلیس می‎شود.

* اجرای بیش از 100 برنامه در هفته ناجا در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: برنامه‎های هفته ناجا در استان گلستان با بیش از 100 برنامه آموزشی، انتظامی، اجتماعی، عملیاتی و فرهنگی با همکاری سایر دستگاه‎ها و سازمان‎ها اجرا خواهد شد.

وی شعار روز شنبه را پیش‎بینی اجتماعی، آموزش، پیشگیری و امنیت عمومی اعلام کرد و اضافه کرد: مراسم افتتاح هفته ناجا با اجرای صبحگاه در ستادهای ناجا آغاز شده است.

وی افزود: شعار روز یکشنبه خانواده متدین، قانون‎مداری، آرامش و آسایش است که برگزاری مراسم قرائت پیام مهر در مدارس استان، افتتاح نمایشگاه فضای مجازی، افتتاح پروژه‎های عمرانی از جمله برنامه‎های این روز است.

میرفیضی تاکید کرد: دیدار با نماینده ولی‎فقیه و مسئولان و علمای سطح استان و همچنین ویزیت رایگان در مراکز درمانی ناجا از برنامه‎های دیگر در این روز است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: شعار روز دو‎شنبه خانواده متدین، قانون‎مداری، آرامش و آسایش است که برگزاری مسابقات ورزشی، ملاقات چهره به چهره فرماندهان با مردم، همایش یاوران و همراهان پلیس و عیادت از کارکنان و بازنشستگان بیمار و معلول از مهمترین‎ برنامه‎های این روز است.

میرفیضی ادامه داد: روز سه‎شنبه نیز با شعار دانش‎بنیادی، پژوهش محوری و حرفه‎ای گرایی برنامه‎هایی همچون اجرای نمایش اقتدار و توان عملیاتی توسط یگان ویژه، اعزام تیم‎هایی به مناطق محروم و برگزاری مسابقات ورزشی اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: برای روز چهارشنبه شعار نظم، اقتدار، کارآمدی و خدمتگزاری تعیین شده و نشست با مقامات قضایی و بازدید از اماکن انتظامی، برگزاری جلسه هم‎اندیشی با شوراها و معتمدین محلی از مهم‎ترین برنامه‎های این روز است.

فرمانده انتظامی استان گلستان اعلام کرد: شعار روز پنج‎شنبه نیز ولایتمداری، تکلیف‎مداری و ایثار و شهادت است و غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده‎های کارکنان و همایش بهداشت، روان و سلامت برنامه‎های برجسته این روز است.

وی در پایان ابراز داشت: در روز جمعه نیز که برنامه‎های اختتامیه این هفته است با برگزاری مسابقه رالی موتورسواری قانون‎مند، حضور فرماندهان و مسئولان در نماز جمعه و تجلیل از کارکنان و خانواده کارکنان همراه خواهد بود.

انتهای پیام/83004/صا40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول