اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

پلیس بدون پشتوانه مردم در هیچ عرصه‌ای موفق نخواهد بود

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پلیس بدون پشتوانه مردم در هیچ عرصه و میدانی موفق نخواهد بود.

پلیس بدون پشتوانه مردم در هیچ عرصه‌ای موفق نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار عزیز‌الله ملکی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا اظهار داشت: رمز موفقیت ناجا در ماموریت‌های مختلف مشارکت و پشتیبانی مردم از برنامه‌های ناجا است که خوشبختانه امروز شاهد مشارکت و تعامل بسیار خوب مردم با نیروی انتظامی هستیم.

وی تصریح کرد: امروز مردم پلیس را از آن خود می‌دانند و تعامل آن‌ها با ناجا روز به روز در حال افزایش است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه تامین امنیت مردم مهم‌ترین رسالت سبزپوشان نیروی انتظامی است، خاطر نشان ساخت: نیروی انتظامی وظیفه مهم تامین امنیت و آرامش و آسایش مردم را بر عهده داشته و در این زمینه به شدت با هنجار شکنان برخورد خواهد کرد.

ملکی با اشاره به اولویت‌های ناجا در سال‌جاری گفت: تکریم ارباب رجوع، خدمات رسانی به مردم و رعایت حقوق شهروندی مهم‌ترین اولویت‌های این ستاد در سال جاری است و با جدیت دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: در 6 ماهه گذشته اقدامات ارزشمندی از سوی ستاد فرماندهی انتظامی استان برای برقراری امنیت مردم صورت گرفته که گزارش‌های رسیده حاکی از رضایت‌ مطلوب و بالای شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه کاهش 15 درصدی حوادث رانندگی، افزایش 76 درصدی کشف مواد مخدر، 30 درصدی سرقت احشام و 17 درصدی سرقت و کاهش 22 درصدی جرایم کارکنان نسبت به مدت مشابه سال قبل را از موفقیت‌های این ستاد در شش ماهه گذشته برشمرد.

در این مراسم که استاندار و جمعی از مسئولان استانی، نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای خانواده شهدا و جانبازان حضور داشتند، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در میدان صبحگاه از مقابل جایگاه، قرآن کریم و تمثال مبارک رهبر معظم انقلاب، رژه رفتند.

انتهای پیام/87001/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول