اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس مبارزه با موادمخدر فردوس خبر داد

کشف 540 کیلوگرم مواد مخدر در فردوس

پلیس مبارزه با موادمخدر فردوس از کشف 540 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف 540 کیلوگرم مواد مخدر در فردوس

محمدعلی غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم نیروی انتظامی مقابله با قاچاق مواد مخدر است که مبارزه با این پدیده شوم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمن قصد رواج اعتیاد در کشور و به بیراهه کشاندن جوانان را دارد و چون با سخت‌افزار و جنگ سخت قادر به ضربه‌زدن نیست، راه جنگ نرم را در پیش گرفته است.

پلیس مبارزه با مواد مخدر فردوس افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون دو نمایشگاه پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه با اعتیاد در دو منطقه حافظ و جوادالائمه برگزار و آموزش‌های پیشگیرانه به خانواده‌ها و نسل جوان ارائه شده است.

غلامی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی با عنوان آشنایی با معضلات مواد مخدر در مناطق مختلف شهری و مدارس سطح شهرستان نیز از دیگر اقدامات پیشگیرانه در ارتباط با کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی از کشف 540 کیلوگرم انواع موادمخدر در شش ماهه نخست امسال خبر داد و یادآور شد: در این ارتباط تعداد 390 متهم دستگیر و 284 پرونده تشکیل شد و متهمان نیز به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

افزایش 30 درصدی کشفیات موادمخدر در فردوس

پلیس مبارزه با موادمخدر فردوس از افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: کشفیات موادمخدر در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد و دستگیری متهمان نیز 40 درصد افزایش داشته است.

غلامی به برگزاری نمایشگاه عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر در هفته ناجا اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع اعتیاد و اثرات آن، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، انواع جاساز موادمخدر و همچنین کشفیات مواد مخدر در معرض دید قرار گرفته است.

وی همچنین از افتتاح ساختمان تحت نظرگاه در پاسگاه انتظامی فردوس خبر داد و تصریح کرد: این بازداشتگاه با هدف حفظ حقوق شهروندی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/69007/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول