اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران خبر داد

‌‌افزایش 42 درصد کشفیات و دستگیری در شرق تهران

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به عملکرد شش ماهه این فرماندهی، از افزایش 42 درصد کشفیات و دستگیری در شرق تهران خبر داد.

‌‌افزایش 42 درصد کشفیات و دستگیری در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سیروس فتحی ظهر امروز در همایش پرسنل نیروی انتظامی شرق استان تهران که در ورامین برگزار شد،‌ ضمن خیر مقدم به خانواده معظم شهدا و فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: مجموعه فرماندهی شرق استان تهران خدمت به جامعه اسلامی را سرلوحه خود دانسته و سربازان و خادمان مردم در این فرماندهی در این راستا با تلاش شبانه‌روزی و کوشش فراوان سعی کردند امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند و در این راستا تدابیر و دستورات حضرتعالی را به شایسته‌ترین شکل به اجرا در آوردند.

فرمانده ویژه انتظامی شرق استان تهران گفت: این فرماندهی در ابتدا فعالیت خود با چهار شهرستان و در حال حاضر با هفت شهرستان در حال انجام وظیفه است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فرماندهی ویژه شرق استان تهران در حوزه استحفاظی با جمعیت 2 میلیون و 150 هزار نفر انجام وظیفه می‌کند. بیان داشت: ائمه جمعه و جماعات و مسئولان شهرستان‌ها در طول این مدت تلاش بی‌شائبه‌ای با فرماندهی شرق استان تهران داشته‌اند و جا دارد از تلاش‌های آن‌ها قدردانی کنم.

فتحی با اشاره به اینکه فرماندهی شرق با بضاعت مالی، ساختاری و نیروی انسانی بسیار ضعیف کار خود را آغاز کرد، خاطرنشان کرد: اما به فضل خداوند متعال، حمایت‌های فرماندهی نیروی انتظامی و غیرت سربازان انقلاب در این فرماندهی موفقیت‌های خوبی در برخورد با درگیری‌های مسلحانه، جمع‌آوری سلاح‌های سرد و گرم داشته‌ایم و غیور مردان این نیرو در فرماندهی شرق تهران در این مدت به‌طور شبانه روزی اقدام کرده و نظم اجتماعی را به ارمغان آوردند.

فرماندهی ویژه شرق استان تهران در ادامه به ارائه گزارش عملکرد این فرماندهی طی شش ماه گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: در طول این مدت بر اساس قانون با سارقان، مخلان نظم عمومی برخورد شد و در راستای جمع‌آوری و برخورد با قاچاق به‌ویژه قاچاق سوخت در یک سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: به‌طوری که برخورد با مواد مخدر در شش ماه گذشته نسبت به شش ماه قبل دو برابر عملکرد را نشان می‌دهد و اقدامات نسبت به یک سال گذشته 120 دصد افزایش داشته است.

فتحی با تاکید بر اینکه به‌طور سرجمع کشف و دستگیری‌ها در شش ماه گذشته نسبت به شش ماه قبل آن شاهد رشد 42 درصدی بوده‌ایم.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه تجهیز یگان‌های ویژه و امداد، افزایش کارآمدی پایگاه‌ها و تلاش مستمر و مداوم در جهت ساماندهی این واحدها و اداره آن‌ها به سمت سرآمد و اقتدار و انجام ماموریت‌ها را سرلوحه کار این فرماندهی دانست و تاکید کرد: دیدار و گفت‌و‌گو با خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان، پاکسازی محلات یکی پس از دیگری، حضور در مساجد و مراکز فرهنگی و ... از جمله مواردی است که طی این مدت در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/2462/ش‌30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول